خبرگزاری کار ایران

سجاد آقایی:

حال هیچ کس خوب نبود و بعد از گل اشک ریختم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۸۰۴

سجاد آقایی یک دقیقه پس از ورود به بازی برابر نساجی مازندران موفق به ثبت گل دیدنی شد اما شادی گل او بسیار بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

سجاد آقایی در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازی خیلی مهم و سختی را پیش رو داشتیم. نساجی طی چند هفته اخیر نتایج خوبی به دست آورده بود اما ما برای کسب سه امتیاز وارد زمین شدیم. کسب سه امتیاز برای ارتقای جایگاه در جدول رده بندی‌مان خوب بود و امیدوارم که یک مقدار حداقل دل هواداران را در این شرایط شاد کرده باشیم.

آقایی درمورد تغییر شرایطش در تیم آلومینیوم با حضور سید مهدی رحمتی گفت: از روزی که آقا سید به تیم آمد به بازیکنان جوان کمک کردند و روی ما حساب باز می‌کنند. من به شخصه از ایشان ممنونم چون شرایطم را تغییر دادند. من وضعیت خوبی نداشتم و خیلی روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. دوباره در تمرینات حضور پیدا کردم و خوشحالم که جواب اعتماد ایشان را دادم چون به شخصه مدیون آقای رحمتی هستم.

آقایی درباره اهداف آلومینیوم اراک در فصل جاری گفت: از روز اول حضور آقای رحمتی هدف ما حضور در تیم‌های بالای جدول بوده و حتی نگاهی به قهرمانی داریم. شرایط در ابتدا آنطور که می‌خواستیم طبق برنامه پیش نرفت اما رفته رفته نتایج بهتر شده است. امیدوارم با قهرمانی نیم فصل و پس از آن با قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی این فصل برای ما به پایان برسد.

مهاجم جوان آلومینیوم درباره صحنه گلزنی‌اش برابر نساجی گفت: آقای نوازی همیشه پس از پایان تمرینات با بازیکنان مهاجم تمرینات شوتزنی دقیق را انجام می‌دهند. من همیشه تصویرسازی در ذهنم داشتم که اگر چنین موقعیتی پیش بیاید چطور ضربه بزنم. خداراشکر تلاش بچه‌ها را به گل تبدیل کردم.

در شرایطی که بعد از گلی که این بازیکن مقابل حریف به ثمر رساند، تصاویری از لحظه گریه او منتشر شد، آقایی اینطور به این موضوع واکنش نشان داد: بله. واقعا حال هیچکس خوب نیست. امیدوارم که این روزها بگذرد و برای خودم و مردم شرایط خوب نیست. امیدوارم حال همه به زودی خوب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز