خبرگزاری کار ایران

شنانی: تلخ‌ترین گل ممکن را زدم / اگر حمایت نباشد مانند استقلال اهواز فراموش می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۷۶۴

بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان درباره دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان و مشکلات این تیم صحبت کرد.

حسین شنانی، بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست برابر ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: در چند بازی اخیر روند مسابقه را بد شروع کردیم و همان دقایق ابتدایی گل می‌خوریم که چنین اتفاقی در زمین حریف شرایط را خیلی سخت می‌کند. باید این مشکل را حل کنیم، شکست‌های اینچنینی خیلی اذیت کننده است. وقتی حریف دو بر صفر پیش بود روی بازی مسلط بودیم و گل هم زدیم که شانس داشتیم بازی را به تساوی برسانیم اما بعد از اینکه گل سوم را دریافت کردیم شکل تیمی ما بهم ریخت.

او ادامه داد: نمی‌دانم واقعا چه بگویم. شرایط خوبی نیست و از مردم عزیز مسجد سلیمان عذرخواهی می‌کنیم. آقای مهاجری خودشان از کار ما دلگیر بودند و باید از ایشان هم عذرخواهی کنیم.

بازیکن تیم نفت درباره اظهارات مهاجری مبنی بر مسئولیت پذیر نبودن شاگردانش گفت: صد در صد اظهارات ایشان درست است. من خودم را به عنوان یک عضو تیم خطاب می‌کنم که وقتی مسئولیتم را به درستی انجام ندهم به تیم لطمه وارد می‌کنم. شرایط به خوبی پیش نرفته و امیدوارم بتوانیم در آینده این نتایج را جبران کنیم.

شنانی درخصوص گلی که به ثمر رساند همچنین گفت: به نظرم این واقعا تلخ ترین گل ممکن بود چون هیچ کمکی به تیم خودم نکرد و هم برابر تیم سابقم بود. در واقع هیچ دردی را دوا نکرد و می‌توانستیم به بازی برگردیم تا نتیجه را جبران کنیم ولی نتوانستیم. 

او ادامه داد: الان که لیگ حدود 40 روز تعطیل است برای ما فرصت خوبی است که ریکاوری کنیم و به خودمان بیاییم که ببینیم چه نقاط ضعفی داریم. یکی از مشکلات ما دریافت گل در دقایق ابتدایی بازی است که باید آن را برطرف کنیم. کارهای زیادی داریم و امیدواریم در کنار آقای مهاجری محکم ادامه بدهیم تا به روزهای خوب برسیم.

حسین شنانی درباره مشکلات تیم نفت از جمله عدم حضور پزشک در تیم گفت: شرایط در تیم نفت چند سالی است که اینگونه می‌گذرد و هیچکس هم به این تیم کمک نمی‌کند. اگر به نفت کمک نشود و حمایتی نباشد، مانند استقلال اهواز یا استقلال خوزستان فراموش می‌شود. ما پایین‌ترین امکانات را بین تیم‌های لیگ برتری داریم و اگر قرار نیست حمایتی صورت بگیرد، این تیم سقوط می‌کند و هیچکس دیگر یادش نمی‌آید که در لیگ برتر بودیم یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز