خبرگزاری کار ایران

خدایی: استقلال و پرسپولیس رقیب ما نیستند!/ داور قبل دربی به پرسپولیسی‌ها کارت نمی‌داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۷۵۹

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان معتقد است مماشات داوری به دلیل در پیش بودن بازی دربی، باعث شد چند بازیکن پرسپولیس با وجود خطای شدید کارت دریافت نکنند.

میلاد خدایی در گفتگو با ایلنا، پیرامون تقابل مس کرمان مقابل پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: خدارا شکر بعد از بردی که مقابل صنعت نفت آبادان داشتیم، شرایط خوبی داشتیم و حتی مقابل پرسپولیس بازی روان و خوبی ارائه کردیم. ما مسابقه را مدیریت کردیم و پرسپولیس در این مسابقه کلافه شده بود؛ اما متاسفانه کوچکترین اشتباه مقابل تیم‌های بزرگ به قیمت دریافت گل تمام می‌شود.

وی افزود: کادرفنی در طول هفته تمام نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را به ما گوشزد کرده بود و دقیقا می‌دانستیم مهاجمان آنها در محوطه هجده قدم چقدر خطرناک ظاهر می‌شوند. با این وجود یک ناهماهنگی کوچک شرایط را طوری پیش برد که پرسپولیس گلزنی کند. نباید فراموش کرد که تیم ما بعد از چند  سال به لیگ برتر بازگشته و هدفش بقا در لیگ برتر است. بنابراین رقیبان ما استقلال، پرسپولیس و سپاهان نیستند. ما با تیم‌های هم تراز خودمان نشان دادیم چگونه بازی می‌کنیم. ضمن اینکه تیم‌های پرستاره را هم کم آزار ندادیم.

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان در پاسخ به اینکه فرزاد حسین‌خانی سرمربی تیمش به داوری معترض بود، گفت: ما به صحنه خاصی یا موارد اینچنینی معترض نبودیم. بلکه به عملکرد داور در مواجه با بازیکنان پرسپولیس و استفاده از کارتش اعتراض داشتیم. انگار داور لیست بازیکنان در آستانه محرومیت آنها را می‌دانست و پیش از بازی دربی قصد نداشت به آنها کارت زرد نشان بدهد! صحنه خطا با خشونت و شدت کمتر توسط بازیکنان مس کارت زرد داشت اما 2 برابر شدت بیشتر برای رقیب کارت نداشت. 

خدایی درباره تاثیر وقفه لیگ برتر برای مس کرمان، گفت: وقفه لیگ کلاً به سود تیم ما است. چرا که می‌توانیم به آمادگی و هماهنگی بیشتری برسیم. اما 2 ماه وقفه خیلی زیاد است. خودش یک نیم فصل است! چند مرتبه بدنسازی کنیم یا اردو باید تشکیل بدهیم؟ بعد از جام جهانی احتمالاً بازیها به صورت 4 یا 5 روز یکبار برگزار می‌شود، که باعث افت کیفیت لیگ برتر می‌شود و صدمه می‌زند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از به خدمت گرفتن بورا و احتمالاً مدافع برزیلی، موقعیت و فرصت بازی برای او کمتر نمی‌شود، تصریح کرد: تیم ما بازیکن کم دارد و با اضافه شدن بورا و احتمالاً 2 بازیکن برزیلی کمی تقویت می‌شویم. هر کسی هم بیشتر تلاش کند طبیعتاً احتمال انتخابش توسط کادرفنی بیشتر است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز