خبرگزاری کار ایران

یک فینالیست و حذف 4 آزادکار ایران در تورنمنت کشتی روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۷۲۳

4 کشتی گیر ایرانی در تورنمنت روسیه از دور رقابت‌ها کنار رفتند و حذف شدند.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روسیه در شهر یاکوتسک در حال برگزاری است که تیم ایران با ۵ نماینده در این مسابقات حضور یافته است.

در پایان مسابقات مقدماتی، مبین عظیمی در وزن ۸۶ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و بعد از ظهر امروز شنبه برای کسب مدال طلا به روی تشک می رود.

در وزن ۵۷ کیلوگرم محمدرضا اسدی در کشتی نخست مقابل حریف روس به پیروزی رسید اما در کشتی دوم مغلوب دیگر حریف روس شد و با توجه به شکست حریفش، از دو رقابتها کنار رفت.

در وزن ۶۱ کیلوگرم ابراهیم الهی در دو دیدار نخست خود مقابل کشتی‌گیران روس به برتری دست یافت و در کشتی سوم مقابل حریف مقدونیه‌ای شکست خورد و با توجه به شکست حریفش از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم علی رضایی در کشتی نخست حریفی از تاجیکستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد نیز مقابل ژاگیر شاخیف دارنده مدال طلای جهان به پیروزی دست یافت اما در کشتی سوم به دیگر حریف روس باخت و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، مبین عظیمی در دو کشتی مقابل حریفانی از کشور روسیه به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. وی بعد از ظهر امروز برای کسب مدال طلا به مصاف گورام چرتکویف از روسیه می رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، سالار حبیبی در کشتی اول مقابل حریفی از کشور بلاروس مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل سالاپرز از کوبا، نماینده کشورمان حذف شد.

در این مسابقات ۱۵۰ کشتی گیر از کشورهای روسیه، ایران، ارمنستان، آذربایجان، قرقیزستان، بلاروس، کوبا، مقدونیه، مغولستان، بلغارستان و تاجیکستان حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز