خبرگزاری کار ایران

آقاجانپور: داوری ها بیش از اندازه به تیم ما ضربه زده است/ دوست داشتم گلم سه امتیازی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۶۵۹

مدافع گلزن تراکتور در مورد تقابل با ملوان در هفته یازدهم صحبت کرد.

محمد آقاجانپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تراکتور مقابل ملوان اظهار داشت: بازی خوبی بود و جزو معدود بازی‌هایی بود که خیلی خوب توانستیم روی دروازه حریف موقعیت سازی کنیم ولی خب بدشانسی از یک طرف و اشتباه داوری در آفساید اعلام کردن گل ما از سوی دیگر باعث شد به نتیجه دلخواه و چیزی که مستحقش بودیم در زمین نرسیم.

وی افزود: با توجه به اینکه این بازی آخر تیم ما قبل از تعطیلات بود آقای بردیف خیلی تاکید داشت حتماً برنده از زمین خارج شویم تا در بهترین شرایط جدولی و در کمترین فاصله ممکن با صدر جدول به تعطیلات برویم ولی خب متاسفانه نشد. به نظرم اشتباهات داوری علیه تیم ما بیش از حد شده و در این 11 هفته خیلی از این مسایل ضربه خوردیم. داوران ما قشر زحمتکشی هستند و با مشکلات زیادی داوری می‌کنند و در کل من هم مثل خیلی‌ها می‌گویم باید VAR وارد فوتبال ایران شود تا این مشکلات کمتر شود. تیم ما خیلی ضربه خورده و اگر مشکلات داوری به این شکل نبود اوضاع خیلی بهتری در جدول رده بندی داشتیم.

مدافع تراکتور در مورد گلزنی در این بازی گفت: من بعد از چند هفته مصدومیت به ترکیب برگشتم و از آقای بردیف ممنونم که به من اعتماد کرد و خوشحالم که توانستم با گلزنی جواب اعتمادش را بدهم. خیلی دوست داشتم این گل من سه امتیازی بود و با امتیاز کامل زمین بازی را ترک می‌کردیم ولی خب متاسفانه نشد.

آقاجانپور در مورد برنامه تراکتور در تعطیلات توضیح داد: دو هفته تعطیل هستیم و بعد از آن تمرینات شروع خواهد شد و فکر می‌کنم دوباره یک مقطع تعطیلی دیگر هم داشته باشیم. قرار است اردویی در ترکیه برای ما تدارک ببینند و اگر شد یک اردو هم در این حدود دو ماه تعطیلی در دوبی داشته باشیم. امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشیم و بتوانیم در شرایط بهتری به مسابقات برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز