خبرگزاری کار ایران

وقتی طنز «فیروز» اشتباه از آب در آمد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۶۵۵

سرمربی صنعت نفت آبادان با وجود علاقه مهارت در طنز، این بار محاسباتش بد از آب در آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، طنزنویسان و طنز گویان معمولاً روی جزییات دقت زیادی دارند و از همین بابت خنده و لبخند را به دیگران هدیه می‌کنند. فیروز کریمی کریمی هم از این قضیه مستثنی نیست اما این بار به دلیل بالا رفتن سن و تساوی در دقایق پایانی، طنز وی با مشکل محتوایی روبرو شد.

قضیه از این قرار بود که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف پیکان رفت که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. بعد از آنکه کریمی مقابل کاروان خسته خودروسازان که حوالی 4 بامداد به آبادان رسیده بودند، پیروزی را در دقایق پایانی از دست داد، کمی عصبی به نظر می رسید. 

بر همین اساس وقتی به نشست خبری رفت، معتقد بود که کشش حضور در این جلسه را نداشته و از بازیکنانش التماس کرده تا بیشتر در زمین بمانند و زود  از انتظار تعویض انجام نشود. اما در همین باره اشتباه عجیبی از سوی سرمربی صنعت نفت آبادان انجام شد.

در حالی که کریمی اعلام کرد هر 5 تعویض تیمش را انجام داده و از چاشنی طنز برای بیان این موضوع استفاده کرد؛ منتهی بررسی‌ها چیز دیگری را نشان می‌دهد. صنعت نفت مقابل پیکان تنها 4 تعویض انجام داد.

لیست تعویض‌های صنعت نفت در این مسابقه را در زیر می‌خوانید: 

یک) میرهادی میرجوان(66-احمد شریعت زاده)

دوم) یوسف وکیا (۷۲ - حسین ساکی)

سوم) عباس بوعذار (۶۶ - طالب ریکانی)

چهارم) مهدی ممی‌زاده (88-فیاض میردورقی)

حتی با وجود پیشنهاد بعضی از نیمکت‌نشینان نفت، کریمی تمایلی برای انجام تعویض پنجم نداشت. بنابراین سرمربی صنعت نفت با علم بر اینکه یک تعویض باقیمانده دارد در نشست خبری بازیکنانش را به سُخره گرفت: 

*هر پنج تعویض ما درخواست بازیکنان بودن، درخواست خود بازیکنان بود و التماسی بود. هر پنج بازیکن! من میدانم چه میخواهید بگویید.

*این را بدانید هر پنج تعویضی ما از روی التماس بود.

*من گفته بودم تعویض کن ما نمی‌توانیم مؤاخذه‌اش کنیم اما باید به او بگویم تعداد تعویض ما پنج نفر است اما راهکار خیلی ساده است.

با توجه به این اوصاف بنابراین کریمی دو بازیکن خسته خود را در زمین حفظ کرده و در دقیقه 3+90 گل دریافت کرد. البته با بالا رفتن سن و مشغله‌های فراوان سرمربی کهنه‌کار صنعت نفت، انتظاری بیش از این نیست منتهی این طنز بیش از آنکه به وی کمک کند، اشتباهش را لو داد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز