خبرگزاری کار ایران

درویش: به بازیکن جوان مورد نظر ما 15 میلیارد پیشنهاد دادند!/ زمین تمرین ما جدید است باید روی آن کار شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۳۵۲

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بحث ما این بود که بازیکنی که در توان مالی باشگاه بوده، جذب کرده‌ایم. آن بازیکن گفته بود که باشگاه دیگری ۱۵ میلیارد تومان می‌دهد که ما گفتیم به آن‌جا برود.

به گزارش ایلنا، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه دیدار این تیم مقابل مس کرمان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال درباره پرونده رادوشوویچ اظهار کرد: لازم می‌دانم قبل از هر چیز شهادت مظلومانه هم‌وطنان‌مان توسط دژخیمان ملحد را تسلیت عرض کنم. ظرف دو هفته آینده دادگاه رسیدگی به پرونده است. احتمالا من و آقای حسینی، مسئول بین‌الملل به دادگاه برویم و اسنادی که رادوشوویچ منکر آن بود، به آن‌جا برویم. همچنین قانون می‌گوید که اگر از مدت زمان باقی مانده از قرارداد، او با باشگاه دیگری قرارداد امضا کند، از مبلغی که ما باید پرداخت کنیم، کاسته می‌شود. در پی این هستیم که حقوق از دست رفته ملت و هواداران پرسپولیس را به خزانه باشگاه برگردانیم.

او در واکنش به صادر نشدن ویزا برای پرسپولیسی‌ها توسط سفارت سوئیس گفت: وقتی خودشان دعوت می‌کنند که برای رسیدگی به پرونده برویم، ویزایش را صادر کرده‌اند. اگر لازم باشد از وکیل هم استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره برنامه باشگاه در تعطیلات جام جهانی بیان کرد: قرار است با آقای گل‌محمدی بررسی کنیم و هرچه او تایید کند، ما انجام می‌دهیم.

درویش در واکنش به انتقاد گل‌محمدی به کیفیت زمین چمن تهرانسر توضیح داد: زمین نو است و باید مقداری روی آن کار شود تا به آن شکلی که مورد نظر تیم فنی است، در بیاید.

او در پاسخ به این سوال که آن بازیکنی که قراردادش را ۳، ۴ میلیارد افزایش داده بود، چه کسی است، بیان کرد: اگر قرار بود اسمش را بیاوریم، می‌گفتیم فلانی است. بحث ما این بود که بازیکنی که در توان مالی باشگاه بوده، جذب کرده‌ایم. آن بازیکن گفته بود که باشگاه دیگری ۱۵ میلیارد تومان می‌دهد که ما گفتیم به آن‌جا برود. ما تا الان حداقل ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم. البته همه حساب‌های ما مسدود است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره چک‌هایی که به محمد انصاری داده شد و او هم یکی از آن‌ها را به خیریه اهدا کرد، گفت: چند چک بوده است. آن چک‌ها در موعدش پاس می‌شود. جا دارد از ایرانسل تشکر کنم. با این که دیروز ساعت کاری تمام شده بود، چک‌ها را صادر کردند تا ما به قول‌مان به بازیکنان که گفته‌ بودیم تا قبل از بازی با مس کرمان، ۳۰ درصد به آن‌ها پرداخت می‌کنیم، عمل کرده باشیم.

درویش در پایان درباره لیست ورود و خروج در نیم فصل گفت: باید زمانش بشود. این مسائل در حیطه مسئولیت سرمربی تیم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز