خبرگزاری کار ایران

کدام تیم‌ها به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده‌اند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۲۶۷

در حالی که یک بازی تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است، چند تیم جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را تضمین کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، آخرین تیم‌هایی که به حضور در دور حذفی اطمینان دادند، چلسی، لیورپول، اینتر، پاری سن ژرمن، بنفیکا، پورتو و بروسیا دورتموند بودند که همگی در هفته پنجم صعودشان را تایید کردند.

آن‌ها به پنج باشگاهی می‌پیوندند که بلیت مرحله یک هشتم نهایی خود را در هفته گذشته رزرو کرده بودند: رئال مادرید قهرمان فعلی و منچستر سیتی فینالیست سال 2001 اولین تیم‌هایی بودند که به مرحله حذفی راه پیدا کردند، در حالی که ناپولی صدرنشین ایتالیا، بایرن مونیخ از بوندسلیگا و تیم کلوب بروژ بلژیک هم به آن‌ها پیوستند.

در مجموع 16 تیم از مرحله گروهی خارج خواهند شد زیرا تنها دو تیم برتر از هر گروه A تا H به مرحله حذفی می‌رسند، به این معنی که تنها هفت مکان باز دیگر باقی مانده است که باید تکلیفش مشخص شود.

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چه زمانی برگزار می‌شود؟

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز دوشنبه 7 نوامبر 2022 در مقر یوفا در نیون سوئیس برگزار خواهد شد.  این قرعه کشی تنها پنج روز پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، یعنی روز چهارشنبه دوم نوامبر، برگزار خواهد شد.

این تضمین می‌کند که برنامه مرحله حذفی قبل از تعطیلات جام جهانی 2022 تنظیم می‌شود. این مهم است که یک تیم در گروه خود اول یا دوم شود.

تیم‌هایی که در گروه خود صدرنشین می‌شوند در برابر یکی از هشت تیم دوم گروه قرار می‌گیرند. تیم‌هایی که از یک کشور و یک گروه هستند نمی‌توانند در مرحله یک هشتم نهایی مقابل یکدیگر قرار بگیرند. اما این محدودیت‌ها برای بقیه مسابقات از مرحله یک چهارم نهایی تا فینال حذف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز