خبرگزاری کار ایران

رسمی: اونای امری سرمربی استون ویلا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۳۰۵

سرمربی تیم ویارئال به عنوان سرمربی جدید تیم استون ویلا انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، استون ویلا پس از مذاکرات قاطع امروز، اونای امری را به عنوان سرمربی بعدی جدید منصوب کرد.

این باشگاه اوایل امروز با امری ملاقات کرد و بند فسخ 5.25 میلیون پوندی را برای جذب مربی 50 ساله به باشگاه ویارئال در لالیگا پرداخت کرد.

امری از اول نوامبر هدایت تیم جدید خود را بر عهده خواهد گرفت، به این معنی که او در بازی شنبه مقابل نیوکاسل یونایتد همراه تیم نخواهد بود. اولین بازی او با ویلا دیدار منچستریونایتد در تاریخ 6 نوامبر خواهد بود.

این باشگاه هفته گذشته استیون جرارد را اخراج کرد و پنج نامزد در لیست خود برای جانشینی او داشت. مائوریسیو پوچتینو، توماس توخل و روبن آموریم در کنار امری از جمله این افراد بودند.

امری تجربه حضور در لیگ برتر را دارد و بین تابستان 2018 تا نوامبر 2019 سرمربی آرسنال بوده است. او قبل از اخراج آن‌ها را به مقام پنجمی در فصل 19-2018 هدایت کرد.

سپس این سرمربی اسپانیایی در جولای 2020 هدایت ویارئال را بر عهده گرفت. در طول فصل 2020-21، تیم امری در راه قهرمانی در لیگ اروپا، آرسنال و منچستریونایتد را شکست داد.

امری همچنین در نوامبر 2021 با اخراج استیو بروس این شانس را داشت که هدایت نیوکاسل یونایتد را بر عهده بگیرد، اما پیشنهاد آن‌ها را رد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز