خبرگزاری کار ایران

دانایی: مستحق شکست سنگین مقابل سپاهان نبودیم/ هنوز زود است بخواهیم در مورد جدول قضاوت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۰۰۷

مدافع تیم تراکتور درمورد وضعیت خودش و تیمش صحبت کرد.

سجاد دانایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تقابل تراکتور با سپاهان اظهار داشت: ما مقابل تیم خوب و پرمهره و مدعی سپاهان توانستیم به خوبی ایستادگی کنیم ولی مواردی از جمله بدشانسی و اینکه خیلی زود ده نفره شدیم و یکی از بهترین بازیکنان‌مان را هم از دست دادیم باعث شد عقب بیافتیم و دیگر هرچه تلاش کردیم نتوانستیم به بازی برگردیم. ولی در کل باید بگویم مستحق این شکست نبودیم.

وی افزود: قبول دارم ضعف هایی داشتیم و نمایشمان باید بهتر از این می‌بود ولی همانطور که گفتم مواردی در بازی وجود داشت که تاثیرگذار بود و مهم‌ترینش همان اخراج اخباری بود. او بازیکن ملی پوش تیم ماست و یک ستاره در ترکیب تیم محسوب می‌شود و می‌توان گفت جانشینی ندارد.

مدافع تراکتور در مورد وضعیت این تیم در جدول گفت: لیگ امسال یک لیگ فشرده است و فاصله امتیازی تیم ها اگر دقت کنید نزدیک است. ما هم شروع خوبی در لیگ نداشتیم که به خاطر تغییرات زیاد بود ولی رفته رفته به انسجام تیمی رسیدیم و هفته به هفته از این هم بهتر خواهیم شد. زود است در مورد مدعیان لیگ بخواهیم نظر بدهیم ولی تراکتور تیم خوبی است و شایسته بهترین هاست.

دانایی در مورد وضعیت خودش در تراکتور توضیح داد: من چند هفته با تصمیم سرمربی نیمکت نشین بودم و تلاش کردم به ترکیب اصلی برگردم. به هر حال تراکتور تیم پرمهره‌ای است و در هر پست چند بازیکن خوب دارد و تلاش می‌کنم بازهم به من فرصت بازی برسد ولی مهم‌تر از هر چیز نتیجه گرفتن تراکتور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز