خبرگزاری کار ایران

بیانیه رونالدو در واکنش به خط خوردن از لیست تن هاگ

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۸۷۹

ستاره پرتغالی منچستریونایتد بیانیه‌ای به دنبال حواشی اخیر صادر کرد.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو پیش از به پایان رسیدن برتری دو بر صفر تیمش برابر تاتنهام ورزشگاه اولدترافورد را مستقیما به سمت خانه ترک کرد.

امشب در بیانیه رسمی باشگاه مشخص شد که رونالدو از لیست بازیکنان برای دیدار شنبه مقابل چلسی خط خورده است. اتلتیک همچنین گزارش داد که او باید به صورت انفرادی در کمپ کارینگتون تمرین کند.

رونالدو در واکنش به اتفاقات اخیر بیانیه‌ای صادر کرده است: «همانطور که همیشه در طول دوران حرفه‌ای رفتار کردم، سعی می‌کنم با احترام نسبت به همکارانم، حریفان و مربیانم زندگی کنم و با احترام بازی کنم. این تغییر نکرده است من تغییر نکرده ام من همان فرد و همان حرفه‌ای هستم که در 20 سال گذشته در فوتبال سطح اول بازی کرده ام و احترام همیشه نقش بسیار مهمی در تصمیم گیری من داشته است.

من خیلی جوان شروع به بازی کردم، نمونه‌های قدیمی‌تر و با تجربه‌ترین بازیکنان همیشه برای من بسیار مهم بودند. بنابراین، بعداً، همیشه سعی کرده‌ام الگوی جوانانی باشم که در تمام تیم‌هایی که من حضور داشته‌ام رشد کرده‌اند. متأسفانه این همیشه ممکن نیست و گاهی اوقات گرمای لحظه بهترین ماست.

در حال حاضر، فقط احساس می‌کنم که باید در کارینگتون سخت کار کنم، از هم تیمی‌هایم حمایت کنم و برای همه چیز در هر بازی آماده باشم.  تسلیم شدن در برابر فشار یک گزینه نیست. هرگز نبود. این منچستریونایتد است و ما باید متحد باشیم. به زودی دوباره با هم خواهیم بود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز