خبرگزاری کار ایران

بازدید دکتر هاشمی از سالن‌های بوکس، کاراته و واحد همبستگی المپیک

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۶۶۶

دکتر سید مناف هاشمی دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک ظهر امروز از سالن های تمرینی بوکس و در حال نوسازی کاراته در مجموعه ورزشی انقلاب بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو پس از بازدید از سالن های بوکس و کاراته (سالن شماره 9) به بررسی وضعیت امکاناتی آن‌ها و همچنین پیشرفت نوسازی سالن کاراته پرداخت.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه با حضور در بخش همبستگی المپیک با سارا مهرانی مدیر و کارمندان این بخش از کمیته دیدار و ضمن تاکید بر نظام مند کردن ارائه امکانات و خدمات به فدراسیون ها از تلاش های بخش سولیداریتی تقدیر و بر حمایت  همه جانبه خود از  واحد همبستگی المپیک جهت خدمت به جامعه ورزش تاکید کرد.

دکتر هاشمی تصریح کرد: انتظار داریم با برنامه ریزی مطلوب در این زمینه  بتوان ضمن خدمت هر چه بیشتر به جامعه ورزش کشور، موفق به جذب حداکثری حمایت های مالی و معنوی کمیته بین المللی المپیک از ورزش ایران  شده و خدمات  مطلوبی به افتخار آفرینان اعم از مربیان، قهرمانان، المپین ها و مدال آوران ارائه دهیم.

در ادامه دکتر هاشمی از دفتر انجمن ورزشی نویسان نیز دیدن کرده و ضمن قدردانی از  زحمات اصحاب رسانه عنوان داشت کمیته ملی المپیک همچون گذشته حامی  انجمن ورزشی نویسان و اصحاب رسانه ورزش کشور خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز