خبرگزاری کار ایران

انتقاد نیمار از جایگاه وینیسیوس در رده بندی توپ طلا

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۶۳۳

ستاره رئال مادرید پس از سادیو مانه، محمد صلاح، کیلیان امباپه و کریم بنزما برنده در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، نیمار که نتوانست در رتبه بندی توپ طلا قرار بگیرد، مشکلی با بنزما ندارد که جایزه فردی مورد علاقه خود را به خانه برد.

او معتقد است که این بازیکن فرانسوی پس از فصل پرشورش برای قهرمان لالیگا در فصل گذشته، شایسته دریافت این جایزه بود. اما او از جایگاه هم تیمی برزیلی خود در رده بندی توپ طلا شگفت زده شده است.

این بازیکن 30 ساله معتقد است که این بازیکن 22 ساله باید در رده بندی بالاتری قرار می‌گرفت و او باید بین سه بازیکن برتر حضور پیدا می‌کرد.

او در توییتر نوشت: « بنزما، بهترین بازیکن شایسته!! اما وینی جونیور در رتبه هشتم؟ این یک شوخی است.»

وینیسیوس جونیور فصل گذشته دوره پرباری را پشت سر گذاشت و در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد. او 22 گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند و 20 پاس گل به ثبت رساند و بازی‌های بزرگی را در مقابل تیم‌هایی مانند پاری سن ژرمن، منچسترسیتی، بارسلونا انجام داد و در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول گلزنی کرد.

اما او علیرغم عملکردش در فصل گذشته برای رئال، باید با رتبه متوسط ​​هشتم رقابت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز