خبرگزاری کار ایران

توضیح مهم وزیر درباره ماجرای حضور رزمی‌کاران در کنار پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۸۱۶

وزیر ورزش و جوانان در نشست خبری خود به توضیح درباره حواشی صحبت‌هایی که درباره همراهی رزمی کاران در کنار نهادهای امنیتی و پلیس شکل داده بود، پرداخت.

به گزارش ایلنا، سجادی در توضیح این ماجرا اینطور گفت: صحبت‌های من تحریف شد. ما روز پنج شنبه گذشته با روسای محترم فدراسیون ها جلسه داشتیم و وظیفه داشتیم درباره آرمان های نظام و ولایت مداری ورزش و در رابطه با اینکه ورزش همیشه در تمام عرصه ها حضور داشته صحبت کنیم. ورزشکاران ما چرا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند؟ ورزشکاران ما چرا در راهپیمایی روز جهانی قدس و همچنین فعالیت‌های جهادی شرکت می‌کنند؟ اصولا ورزشکاران ما دستگیر هستند از مستمندان. چرا در تمامی عرصه ها در کنار مردم فعال هستند؟ برای اینکه ورزش یک پدیده اجتماعی و مردمی است. در آنجا و آن جلسه بنده چیزهای دیگری گفتم و جلسه تخصصی با فدراسیون ها بود اما چیز دیگری تحریف شد و بیرون آمد. 

وزیر ورزش در ادامه توضیحات خود اینطور گفت: ما یادآوری کردیم برای کمک در امور و اداره فعالیت های مختلف ورزش در دوران دفاع مقدس، ورزشکاران رزمی و فعالیت های رزمی ما کمک می کرد در مبارزه با تهاجمی که در دفاع مقدس اتفاق افتاد. آموزش می دادند و از جان و خاک و ناموس کشور دفاع می کردند. چیز بدی است و اتفاق بدی است که بخواهند از آن سواستفاده کنند؟ ما گفتیم که عزیزان روسای فدراسیون یادتان هست که ورزش در خیلی از اتفاقات به مردم کمک کرده در سیل و ...؟ اما برخی از آن سواستفاده کردند و موج سواری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز