خبرگزاری کار ایران

میرزاحسینی:

امسال هدف ما رسیدن به لیگ برتر است و برای آن خواهیم جنگید

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۷۶۵

بازیکن با تجربه پارس جم از تغییرات در این تیم گفت و مدعی شد نسبت به سال گذشته از شرایط خیلی بهتری برخوردار هستند.

حسین میرزاحسینی بازیکن پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار ایلنا پیرامون شرایط این تیم پیش از شروع هفته نهم لیگ آزادگان گفت: اوضاع تیم ما در شروع لیگ خیلی ایدا آل نبود. به هر حال مشکلات مالی در تیم های نفتی همیشه بوده و هست. بودجه به میزان کافی وجود دارد اما قوانین اداری باعث شده تا تزریق پول به مجموعه ما به سختی انجام شود اما به هر حال ما شرایط را درک می کنیم و امیدواریم روز به روز اوضاع بهتر شود.

وی افزود: از نظر کیفیت فنی واقعا در سطح بالایی فوتبال بازی می کنیم و هر کس بازی تیم ما را دیده باشد قطعا لذت برده است. در هر بازی تعداد موقعیت هایی که ایجاد می کنیم به مراتب بیشتر از حریف است و اگر کمی خوش شانس تر بودیم قطعا می توانستیم 5-6 امتیاز بیشتر داشته باشیم.

بازیکن با تجربه جمی ها در ادامه خاطر نشان کرد: در بازی مقابل خیبر از ناحیه کمر مصدوم شدم و چند هفته غایب بودم اما مجددا در دو دیدار گذشته به بازی رفتم و سعی کردم با عملکرد خوب رضایت کادر فنی را جلب کنم. آقای رزاقی راد جز مربیان خوش آتیه فوتبالمان هستند و تفکرات حرفه ای ایشان باعث شده تا تیم پارس جم را همه به عنوان یک تیم مدعی بشناسند.

میرزاحسینی درباره دیدار پیش رو مقابل استقلال خوزستان نیز گفت: بازی سختی در پیش داریم. هر دو تیم نیاز به پیروزی دارند. فارق از هر نتیجه ای مطمئن باشید که یک مسابقه جذاب خواهد شد. به تیم حریف احترام می گذاریم و خوب می دانیم بازی در ورزشگاه غدیر چقدر سخت است. آقا ایمان برای هر بازی استراتژی خاصی را در نظر می گیرد و برای بازی برابر استقلال خوزستان نیز برنامه های ویژه ای داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز