خبرگزاری کار ایران

پیش بازی لیورپول - منچسترسیتی: آقای معمولی در خانه شکست ناپذیر می‌ماند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۲۰۵

امروز در حالی که لیورپول میزبان منچسترسیتی در لیگ برتر است، قهرمانان فعلی در یک رویارویی پربازدید در آنفیلد با رقبای متزلزل دیدار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، یک شکاف 13 امتیازی در حال حاضر دو قدرت را در جدول از هم جدا کرده است، قرمزها آخر هفته گذشته 3-2 مقابل آرسنال شکست خوردند در حالی که سیتی 4-0 ساوتهمپتون را شکست داد.

در پنج سال گذشته، رقابت قهرمانی لیگ برتر تقریباً همیشه به نبرد دو اسبه بین لیورپول و منچسترسیتی ختم شده، اما یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها قبلاً اعتراف کرده که بازی یکشنبه سرنوشت قهرمانی تیمش را در این وهله تعیین نخواهد کرد.

در حالی که آرسنال و منچسترسیتی در صدر قرار دارند، لیورپول پس از شکست 3-2 هفته گذشته مقابل توپچی‌ها در لیگ قهرمانان برابر رنجرز یک نمایش دیگری داشت. سون هیونگ مین، مهاجم تاتنهام در اوایل این فصل مقابل لسترسیتی به عنوان بازیکن تعویضی هت‌تریک کرد، اما هر کاری که او می‌تواند انجام دهد، محمد صلاح می‌تواند بهترش را انجام دهد، زیرا او سریع ترین هت تریک تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان بازیکن تعویضی به ثمر رساند.

ضربات صلاح در دقایق 75، 80 و 81 مسابقه ای بود که در آن اسکات آرفیلد در ابتدا یک گل برای رنجرز به ثمر رساند، اما داروین نونز، پادشاه مصری لیورپول، هاروی الیوت و روبرتو فیرمینو (2) یک چرخش خیره کننده را به پایان رساندند.

اکنون لیورپول با هدف بهبود جایگاه ضعیف خود در رده دهم جدول لیگ برتر، از منچسترسیتی در آنفیلد استقبال می‌کند، در حالی که رکورد خانگی شکست ناپذیری خود برای فصل 2022-23 هنوز دست نخورده باقی گذاشته و تیم کلوپ اکنون 27 بازی خانگی در لیگ برتر را بدون شکست پشت سر گذاشته است.

در حالی که 8 گل در خانه رنجرز در اواسط هفته به ثمر رسید، حتی یک گل در سفر منچسترسیتی به کپنهاگ به ثمر نرسید، جایی که تیم تحت هدایت پپ گواردیولا بدون ارلینگ برات هالند به تساوی بدون گل رضایت داد.

با این وجود، این امتیاز برای تیم پپ گواردیولا کافی بود تا جایگاه خود را در مرحله یک شانزدهم نهایی تثبیت کند، زیرا آن‌ها در تلاشی دیگر برای کسب افتخار اروپا هستند، و همچنان توسط آرسنال از صدر جدول لیگ برتر دور نگه داشته می‌شوند. قهرمانان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس هنوز هم می‌توانند با افتخار به داشتن 22 بازی بدون شکست خارج از خانه در لیگ برتر ببالند.

ترکیب احتمالی لیورپول:

آلیسون؛ میلنر، گومز، فن دایک، رابرتسون، هندرسون، فابینیو، تیاگو، صلاح، نونز، جوتا

ترکیب احتمالی منچسترسیتی:

ادرسون؛ کانسلو، آکانجی، دیاس، آکه، سیلوا، رودری، دی بروین، فودن، هالند، گریلیش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز