خبرگزاری کار ایران

تارتار: خیلی دلم سوخت / همه راه‌های نفوذ استقلال را بسته بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۷۱۴

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان درباره دیدار مقابل استقلال تهران به سوالات خبرنگاران در نشست خبری پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال تهران اظهار داشت: خیلی سخت بودم برایم که به نشست بیایم چرا که بد موقعی گل خوردیم و گل بدی هم خوردیم. بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. همه راه‌های استقلال را بسته بودیم ولی دلم سوخت. قریشی از بازیکنان خوب ما بود ولی در آن لحظه به اشتباه دروازه را باز کرد. قریشی بارها باعث موفقیت ما شد و این بار باعث شکست ما شد. سانتر مهدی پور هم خیلی عالی بود.

او ادامه داد: ما از استقلال بهتر بودیم. راه های نفوذ آنها را بستیم و راهی برای رسیدن به دروازه ما نداشتند به جز ضربات ایستگاهی. در دقایق آخر سعی کردیم میانگین قدی تیم را بالا ببریم و روی همین دروازه ما باز شد. وقتی می‌بریم همه تیم برده است و امروز هم همه ما باختیم نه یک بازیکن.

تارتار اضافه کرد: ما هیچ وقت برای تساوی وارد زمین نشدیم. همین امروز هم نیمه اول سعی داشتیم پرس کنیم. برخی تیم ها بیشتر هزینه کردند و برای قهرمانی بسته شدند. ما با توجه به پتانسیل مان نتیجه می‌گیریم. مقابل مدعیان یه استراتژی داریم مقابل تیم‌های متوسط و ضعیف سبک کار ما فرق می‌کند.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان درباره ضعف مهره در خط حمله همچنین عنوان کرد: من بارها گفتم آسیب دیدگی سعید باقرپسند در شروع فصل به ما ضربه زد بچه ها تلاش می‌کنند و لیگ سخت و کم‌گلی داریم. فکر میکنم تا هفته آخر تکلیف قهرمانی و سقوط مشخص نشود. از هواداران عذرخواهی می‌کنم نتوانستیم خوشحالشان کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز