خبرگزاری کار ایران

پورقاز: استوک کفشم در زمین گیر کرد/ می‌توانم به تیم ملی کمک کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۷۰۳

بازیکن تیم فوتبال هوادار معتقد است با وجود سن بالایی که دارد می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

به گزارش ایلنا، عزت‌الله پورقاز پس از دیدار هوادار و ملوان بندر انزلی در هفته نهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی پُر افت و خیزی بود و تلاش هر دو تیم برای پیروزی، کار بازیکنان را سخت می‌کرد. هفته گذشته پس از سه شکست، موفق به کسب پیروزی شدیم و این هفته برای رسیدن به انسجام، به برد دیگری نیاز داشتیم. سه بازی بسیار سخت داشتیم که در آنها لایق باخت نبودیم. با این حال از این چالش سخت عبور کردیم و خدا را شکر هفته به هفته بهتر می‌شویم و به هماهنگی مد نظر کادر فنی می‌رسیم. دیدار آسانی در لیگ نداریم و بازی به بازی جلو می‌رویم.

وی افزود: 30 فینال در لیگ برتر داریم و هفته آینده فینال سخت‌تری خواهیم داشت. قرار ما این است که روی هر بازی تمرکز کنیم و تا امشب خوشحالی می‌کنیم. از فردا کارمان را برای دیدار با پیکان آغاز خواهیم کرد.

بازیکن تیم ملوان درباره لو دادن توپ‌ها مقابل بازیکنان ملوان: کیفیت زمین تمرینی هوادار از این زمین خیلی بهتر است. زمین ورزشگاه پاس قوامین شرایط لازم را ندارد و استوک کفشم در چمن گیر کرد.

پورقاز در مورد احتمال دعوتبه تیم ملی و اینکه آیا می‌تواند با نفراتی چون شجاع خلیل‌زاده و مرتضی پورعلی‌گنجی رقابت کند یا خیر، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا خودم را در بهترین شرایط نگه دارم. شرایط خوبی دارم و می‌توانم (به تیم ملی) کمک کنم. با این حال نظر کی‌روش مهم است و ان‌شاءالله او، ما را ببیند. دعوت شدن به تیم ملی باعث افتخارم است و به خودم ایمان دارم. مدافعان تیم ملی دوستان من هستند و کارم را انجام می‌دهم. باید خودم را قوی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز