خبرگزاری کار ایران

هفته نهم لیگ برتر فوتبال

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۶۱۴

استقلال تهران در مسابقه هفته نهم لیگ برتر امروز میهمان تیم ذوب آهن اصفهان است.

به گزارش ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته نهم لیگ برتر تیم استقلال تهران از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه نقش جهان میهمان تیم ذوب آهن خواهد بود.

شاگردان مهدی تارتار با آمار 7 تساوی و یک پیروزی با کسب 10 امتیاز در جایگاه نهم جدول جای دارند. ذوب آهن تنها در هفته هفتم مقابل پیکان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و حتی هفته گذشته هم در خانه نساجی به تساوی بدون گل رسید.

تیم ذوب آهن اصفهان پس از برتری پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، به همراه فولاد خوزستان تنها تیم شکست نخورده فصل جاری مسابقات لیگ برتر است. 

استقلال تهران طی سه بازی گذشته مقابل ذوب آهن(2 بازی لیگ و یک بازی جام حذفی) برابر ذوب آهن به پیروزی دست پیدا کرده است و آخرین شکست آن ها به دیدار اردیبهشت ماه سال گذشته برمی گردد که تیم تحت هدایت مجتبی حسینی با نتیجه دو بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی را شکست داده بود.

آبی پوشان به غیر از دیدار هفته نخست مقابل سپاهان اصفهان تا به امروز در لیگ شکستی را تجربه نکرده اند. قهرمان بدون شکست فصل گذشته در پایان هفته هشتم به دلیل تفاضل گل نسبت به گل گهر و پرسپولیس در رده سوم جای گرفته بود.

استقلال دیدار مقابل فولاد خوزستان را با گل محمد محبی با تساوی یک بر یک به پایان رساند و امیدوار است در مسابقه خارج از خانه به سه امتیاز دست پیدا کند تا همچنان فاصله با صدر جدول رده بندی را حداقل نگه دارد.

آبی پوشان برای مسابقه امروز سجاد شهباززاده، سیاوش یزدانی و عزیزبک آمانوف را با تصمیم سرمربی در اختیار ندارند و بازیکن مصدوم آن ها آرمان رمضانی است که در تمرینات تیم هم حضور ندارد.

استقلال مطابق هفته های گذشته به احتمال زیاد به سید حسین حسینی درون دروازه اطمینان خواهد کرد و همچنان فرصت استفاده از علیرضا رضایی جوان فرانرسیده است.

خط دفاعی مانند هفته پیش در غیاب عارف غلامی، با حضور محمد حسین مرادمند، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی و کوین یامگا شکل خواهد گرفت.

در خط میانی مهدی مهدی پور، روزبه چشمی و آرش رضاوند مهره های قابل اعتماد سرمربی پرتغالی هستند و خط حمله نیز به احتمال فراوان با حضور محمد محبی، مهدی قایدی و پیمان بابایی تکمیل می شود.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، جعفر سلمانی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، کوین یامگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و پیمان بابایی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز