خبرگزاری کار ایران

اصولی: نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال کمتر از قهرمانی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۵۲۴

عضو هیات رئیسه و رییس کمیته فوتسال درباره عملکرد تیم ملی فوتسال در جام ملت های فوتسال آسیا 2022 کویت توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایلنا، احسان اصولی، عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس کمیته فوتسال درباره عملکرد تیم ملی فوتسال در جام ملت های آسیا گفت: همه در واقع دیدند این تیم جوان با انگیزه و مشتاق برای بازی های پر قدرت و درخشانی که ازش انتظار می‌رفت و از فوتبال و فوتسال ایران در واقع انتظار می‌رفت ، در طی این دوره از مسابقات، تک تک بازی هایش را با قدرت جلو رفت و نتایج بسیار بسیار خوبی با تعداد گل های بسیار بالا و با تفاضل گل بسیار بالا به ثبت رساند. این‌ها همه در واقع حکایت از یک تیم‌منسجم‌،هماهنگ ،همدل، آتیه دار و آینده دار است و ما در بازی مقابل ژاپن از آن اتفاقات عجیب و آن روی فوتسال و فوتبال را دیدیم که هرچه کردیم نشد و برتری میدان همانطور که همه دیدند و اذعان داشتند قطعا با تیم‌ ما بود.

وی ادامه داد: من برای اولین بار در واقع می‌خواهم این را عرض کنم ، در این مسابقات رییس کمیته فوتسال ژاپن کنار من بود و زمانی که بازی با این نتیجه تمام شد شگفت زده بود و با تعبیر یک معجزه در واقع این برد را برای خودشان تعریف کرد. این موضوع حاکی از این است که تیم بسیار قوی و خوبی داشتیم و این نایب قهرمانی چیزی کمتر از قهرمانی نیست. به این جهت که اصول فنی ، اصول بازی زیبا و پر قدرت را در طول این مسابقات و تک تک بازی هایی که بچه ها انجام دادند شاهدش بودیم و مردم ما ،هواداران فوتبال و فوتسال ما ،جامعه فوتسال و فوتبال و کسانی که دیدند و کارشناسان ، همه اذعان داشتند که بازی بسیار درخشانی بود و تیم ایران تیم بسیار قدرتمند و آتیه داری است و به امید خدا با هدف گذاری و برنامه ریزی که در حال انجام آن هستیم ان‌شاءلله در آوردگاه های بین المللی و جام جهانی آینده شاهد پختگی ،تجربه و انسجام بالا تری از این تیم باشیم و شاهد آن باشیم که فوتسال ایران بار دیگر بر سکوی جهان بایستد.

رییس کمیته فوتسال در پاسخ به اینکه تیم ملی دست خوش تغییرات زیادی بود و برای این تورنمنت،جوان گرایی صورت گرفته بود و به همین دلیل این تیم جوان چه مقدار انتظارات را برآورده کرد، گفت: ببینید به هر حال بحث ها و اتفاقات فنی و ترکیبی که شکل گرفت کاملا با نظرکادرفنی انجام شد ، این برنامه ای بود که کادر فنی و سرمربی محترم جناب آقای شمسایی قبل از انتصابش با دوستان کمیته فوتسال و بعدش بنده به نمایندگی از کمیته فوتسال در هیات رییسه مطرح کردم و این برنامه در هیات رییسه به تصویب رسید که با یک نگاه نوگرایانه و ایجاد پشتوانه برای دیدارهای آتی و سال های آینده و ایجاد فرصت برای بازیکن هایی که ممکن است بعضا تجربه کافی برای میادین بین المللی را نداشته باشند ، ظرفیت فوتسال ایران را به سمت شکوفایی بیشتر حرکت دهیم و بر همین اساس کادر فنی اقدام کرد و برنامه ای که از قبل تعریف کرده بود و مورد تایید هم قرار گرفت و بر اساس همین برنامه کارهایشان را پیش بردند و نتایجی که بر اساس اقدامات کادر فنی شکل گرفت ، ماحصل آن بازی هایی بود که دیدیم.

اصولی ادامه داد: در مجموع شمسایی هم خودشان بارها گفتند که از بچه های تیم کاملا راضی هستند و آن تفکراتی که او به عنوان سرمربی در تیم دنبال می‌کرد را بچه ها به بهترین شکل پیاده سازی می‌کردند. در واقع آن آخرین بازی و اتفاقاتی که باعث شد ما نتوانیم قهرمانی را به دست بیاریم ، چیزی از ارزش ها و توانمندی های این تیم خوب و منسجم ما کم نمی‌کند و این مورد تایید کادر فنی قرار گرفت و تمام کارشناسان و کسانی که این دیدار را دیدند این موضوع را تایید کردند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه ریزی آماده سازی تیم ملی برای حضور شایسته اول در جام ملت های ۲۰۲۴ و بعد جام جهانی امریکا اظهار داشت: ببینید ، در واقع ما بزرگترین هدف گذاری مان این است که در فوریه ۲۰۲۴ در جام ملت های آسیا که خودش انتخابی جام جهانی هم است شرکت کنیم و در سپتامبر ۲۰۲۴ هم بحث جام جهانی را خواهیم داشت ، از الان برنامه ریزی آن را با کادر فنی انجام دادیم، روز بعد از بازگشت به تهران صحبت کردیم و از آنها خواستم روز های فیفای دی که وجود دارد را مشخص کنند ، در این فیفا دی ها اردوها و بازی های تدارکاتی که نیاز است را به ما پیشنهاد بدهند و ما نیز در راستای تامین و اجرای این موضوع برنامه ریزی لازم را انجام بدهیم . می‌توانم بگویم از روز بازگشت به تهران اقدامات لازم دارد انجام‌ می‌شود و با دوستان نشست و گفتگوهایی داشتیم، با دوستان هیات رییسه هم به صورت غیر رسمی نشست و گفتگوهایی داشتیم و طرح موضوع کردیم ،از این تیم بسیار راضی بودند. با جناب آقای تاج رییس فدراسیون هم در کویت گفت و گویی داشتیم که قرار است بعد از صحبت با شما ،با ایشان جلسه مجدد داشته باشم، آقای تاج هم نظرشان بر این بود که برویم به سمت تدوین یک تقویم دقیق ،برنامه ریزی روشن و تدارک بازی های دوستانه با تیم های قدر و درجه یک دنیا که در حال بررسی همه اینها هستیم که هرکدام در واقع محقق شد خدمتتان عرض خواهم کرد.

وی درباره اینکه آیا در ادامه، کادر فنی تغییری در نفرات اصلی و نیمکت خواهد داشت و یا شاکله تیم برای تورنمنت های بعدی حفظ می شود، اظهار داشت: خودتان در واقع اشاره کردید ، جواب این سوال را کادر فنی باید بدهد چون مسئولیت همه نتایج با کادر فنی و سرمربی محترم است و ما هم در واقع در این مسائل ورود نمی‌کنم،اما از چیزی که بنده دیدم و شنیدم و برنامه ریزی های سرمربی محترم آقای شمسایی دارند این است که استخوان بندی و شاکله تیم حفظ شود، تغییرات جزیی ممکن است داشته باشیم ولی این تیم،تیم بسیار منسجم و خوبی به نظر می آید که دوستان نیز بر آن تاکید دارند و تا اینجا کار این آخرین تصمیم کادر فنی است که بنده از آن اطلاع دارم.

اصولی در گفتگو با رادیو فوتبال تاکید کرد: ان‌شاءلله در دوره جدید که این کار را شروع کردید و در این مسیر که بحث اطلاع رسانی را انجام‌میدهید موفق و موید باشید،فصل جدیدی را آغاز کردید برای شما و همکارانم در روابط عمومی فدراسیون آرزوی موفقیت دارم و انشالله بتوانیم از طریق همین کانال اطلاع رسانی های مهم و دقیقی را برای تمام حوزه های کاری فدراسیون فوتبال به خصوص فوتسال داشته باشیم.ممنون از شما.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز