خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: مربیان ایرانی می‌توانند در سطح بالای آسیا هم مربیگری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۲۶۶

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر این اعتقاد است که مربیان ایرانی توانایی مربیگری در سطح بالای فوتبال ایران آسیا را دارند.

به گزارش ایلنا، به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس مربیگری B آسیا اظهار داشت: مربیان ایرانی به وطن و تیم‌شان عرق دارند و اگر امکانات برای آنها فراهم باشد، می‌توانند نتایج خوبی را کسب کنند. در سال‌های گذشته فوتبال خوبی را از تیم‌هایی که مربی ایرانی داشته‌اند، دیده‌ایم و اگر به آنها میدان داده شود، می‌توانند در سطح بالای آسیا هم مربیگری کنند.

وی با تأکید بر این موضوع که خیلی از مربیان ایرانی تاکتیک منحصربه‌فرد خاص خود را دارند، یادآور شد: بازی کردن مقابل تیم‌های که مربیان ایرانی دارند، برای تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان سخت است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: امروز در کنار نسل جوانی از مربیان بودیم که آینده خوبی را برای آنها متصور هستم و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم این مربیان جام‌های متعددی را کسب کنند.

گل‌محمدی در پایان از پاسخگویی در مورد سؤالات مربوط به تیم پرسپولیس خودداری کرد و گفت روز گذشته در این باره صحبت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز