خبرگزاری کار ایران

بنگر: میدان دادن به جوان‌ها نشان از آینده نگری کی‌روش دارد/ شانس خوبی برای صعود از گروه داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۸۰۶

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی صحبت کرد.

محسن بنگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت تیم ملی در آستانه شروع جام جهانی اظهار داشت: چند وقتی است که اردو شروع شده و بازیکنان داخلی و چند نفر از لژیونرها در اردو حضور دارند و این می‌تواند به هماهنگی بیشتر بازیکنان و آشنا شدنشان با خواسته‌های کی‌روش کمک کند و اینکه لیگ زودتر تعطیل شد تا تیم ملی به تمرینات برود اتفاق خوبی بود. هرچند باشگاه‌ها از این تعطیلی طولانی مدت ضربه می‌خورند ولی برای تیم ملی خوب بود.

وی در مورد دیدار ایران مقابل نیکاراگوئه، گفت: این بازی بیشتر برای ایجاد هماهنگی بین بازیکنان و یک جور محک خوردن برخی از بازیکنان بود که کی‌روش روی آنها نظر دارد ولی خب ترکیب اصلی ما در این بازی حضور نداشت و خیلی از بازیکنان تیم ملی که در جام جهانی در جمع نفرات اصلی بازی می‌کنند حضور نداشتند و از طرفی میدان دادن به جوان‌ها هم نشان از آینده نگری کی‌روش دارد و چه بسا بعد از جام جهانی کی‌روش اگر در تیم ملی بماند برای جام ملت‌ها یک تغییر نسل در تیم ملی ایجاد کند. 

پیشکسوت فوتبال در مورد بازی پیش رو مقابل تونس هم عنوان کرد: معمولاً در آستانه شروع جام جهانی تیم‌ها بازی سنگین نمی‌گذارند چرا که خطر مصدومیت وجود دارد و کما اینکه دیدید در چنین بازی که فشار زیادی هم روی ملی پوشان نبود امید ابراهیمی را از دست دادیم. بازی با تونس هم برای پیشبرد اهداف کادرفنی است و در نوع خودش می‌تواند مفید باشد.

بنگر در مورد شانس صعود ایران از گروهش گفت: تجربه کی‌روش می‌تواند به ما در این مسیر کمک کند، ضمن اینکه تیم خوبی هم داریم و گروهی هم که در آن قرار داریم نسبت به جام جهانی قبلی که دو تیم مطرح در آن بودند بهتر است و سوای انگلیس یک یک ابر قدرت در فوتبال دنیاست دو تیم دیگر یعنی آمریکا و ولز جوری نیستند که نتوانیم مقابلشان نتیجه بگیریم و من به کسب نتایج خوب در این دوره امیدوارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز