خبرگزاری کار ایران

مسابقات بسکتبال سه نفره کاپ آسیا زیر ۱۷ سال/ همگروهی پسران با تایلند و ژاپن و رقابت دختران با مالزی و چین تایپه

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۷۵۴

یم های ملی دختران و پسران زیر ۱۷ سال ایران برای حضور در مسابقات آسیایی سکتبال ۳×۳ عازم مالزی شدند.

به گزارش ایلنا،‌تیم های ملی دختران و پسران زیر ۱۷ سال ایران برای حضور در مسابقات بسکتبال کاپ آسیا به کوالالامپور مالزی سفر کردند.

این رویداد از تاریخ ۲۱ مهر ماه تا ۲۴ مهرماه سال جاری به میزبانی کولالامپور مالزی برگزار خواهد شد که تیم دختران ایران با دو تیم مالزی و چین تایپه در گروه ب قرار دارند و تیم پسران با دو تیم تایلند و ژاپن در گروه الف به رقابت می پردازند .

تبم ملی بسکتبال سه نفره دختران زیر ۱۷ سال ایران با ترکیب مهسا کرانی، فرناز خدامرادی، شمیم نوری و حدیثه قسمتی با مربیگری فریناز طائرپور همچنین تیم ملی بسکتبال سه نفره پسران زیر ۱۷ سال هم متشکل از محمدامین خسروی، محمد بغلانی، ایمان دلیرزهان، مرتضی ناجی آبادی و مربیگری محمد سیستانی در این رویداد حضور خواهند داشت .

علاوه بر ترکیب اصلی نام امیرعلی میرجلالی و یاسین صمیعی برای تیم پسران همچنین مریم بهمنی و آتنا جعفرزاده به عنوان بازیکنان رزرو در سامانه فیبا ثبت شده بود.

تیم های ملی بسکتبال سه نفره دختران و پسران ایران ۶:۳۵ بامداد امروز به استانبول پرواز کردند تا از آنجا به کوالالامپور سفر کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز