خبرگزاری کار ایران

نلو وینگادا : کسی توقع نداشت مصر به فینال برسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۵۲۰

سرمربی سابق پرسپولیس به تمجید از سرمربی ایران در زمان مربیگری روی نیمکت مصر پرداخت.

به گزارش ایلنا، نلو وینگادا سرمربی سابق پرسپولیس در مصاحبه با رسانه های مصر به تمجید از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان پرداخت.

وینگادا در مصاحبه با شبکه «صدی البلد» مصر در ابتدا درباره روی ویتوریا هموطنش و سرمربی جدید فراعنه، گفت: ویتوریا مربی بزرگی است و توانایی این را دارد که تیم ملی مصر را به سطح بالایی برساند و به نوعی پیشرفت را در این تیم عملی کند.

وی افزود: ویتوریا قبل از به دست گرفتن زمام مصر با من صحبت کرد. من واقعیت های فوتبال مصر را بدون کم و کاست ابراز کردم. او مربی باهوشی است و می داند چگونه فوتبال مصر را به سمت جام جهانی سوق دهد.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره دوران کارلوس کی روش روی نیمکت مصر، گفت: کی روش توازن و انضباط را در مدت 6 ماه حضورش در تیم ملی مصر ایجاد کرد. کی روش موفق شد مصر را به فینال جام ملتهای آفریقا برساند ولی در ضربات پنالتی مغلوب شد. کسی توقع نداشت مصر به فینال برسد. 

وینگادا ادامه داد: کی روش بازیکنان با استعداد و جوان زیادی را به فوتبال مصر معرفی کرد. سنگال رقیب مصر در فینال پراز ستاره ها بود و بهترین تیم آفریقا است. به نظرم تجربه کی روش با مصر موفقیت آمیز بود.

وی از دلیل عدم تجدید کی روش با مصری ها و رفتن به ایران این طور،گفت: همه چیز برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش در مصر مهیا بود ولی در پایان اتفاقاتی میان کی روش و فدراسیون مصر رخ داد که باعث شد تا کی روش مصر را به مقصد ایران ترک کند. من تمام دستمزد معوق خود را دریافت کردم ولی کی روش تا الان نتوانسته دستمزد عقب افتاده اش را بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز