خبرگزاری کار ایران

تارتار: خواهشم این است که نگاه داور فقط به تیم استقلال نباشد/ استقلال قهرمان فصل گذشته لیگ است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۴۱۴

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص دیدار هفته آینده مقابل استقلال صحبت هایی را انجام داد.

مهدی تارتار در گفتگو با ایلنا، پیرامون تقابل ذوب آهن با استقلال در هفته نهم لیگ برتر، اظهار داشت:  استقلال تیم قابل احترام و قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است. هر چند فصل را خوب شروع نکند؛ اما هر چه از بازی‌ها گذشت، کیفیت آنها بهتر شد. بازی گذشته هم امتیازات خوبی کسب کردند. ما کار سختی داریم؛ ولی ما هم ذوب‌آهن هستیم، از ابتدای فصل شکست نداشتیم و تیم بسیار خوبی هستیم و بازی سختی برای هر دو تیم است. 

وی درباره اعتراض استقلالی‌ها به داوری در چند هفته گذشته تصریح کرد: نمی‌دانم داور مسابقه چه کسی است و هنوز مشخص نشده است. این را می‌دانم که داوران ما، داوران سالمی هستند. به نظرم باید از همه نظر باید به داوران ما رسیدگی شود و پا به پای ورزشکاران و فوتبالیست‌ها باید حقوق بگیرند. در این مسئله در حق آنها اجحاف می‌شود،‌ آنها ارکان اصلی مسابقات هستند. بنابراین باید امکانات بهتری برای آنها در نظر گرفته شود و تجهیزات بهتری به آنها داده شود. اما در مورد اتفاقاتی که در بازی استقلال و فولاد اتفاق افتاد، کارشناسان نظر دادند. بازی ذوب آهن و نساجی هم به همین شکل. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی به اندازه ذوب آهن از داوری آسیب دیده باشد. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پایان گفت: امیدوارم که فضای مجازی و رسانه‌ای که بعد از بازی فولاد پیش آمد روی بازی ما و استقلال تاثیر نگذارد. از داور مسابقه می خواهم که تحت تاثیر نباشد. هر دو تیم از داوری در هفته گذشته متضرر شدند خواهشم این است که نگاه داور فقط به تیم استقلال نباشد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز