خبرگزاری کار ایران

به دلیل بردهای ناپلئونی نباید ژاپن را دست کم گرفت

ناصری: با تغییر نسل ما برنده واقعی جام ملت‌ها هستیم/ شمسایی با جمع کردن حواشی تسلط و بزرگی‌اش را نشان داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۷۳۹

پیشکسوت فوتسال ایران معتقد است وحید شمسایی با جمع کردن حواشی و تغییر نسل تیم ملی، همین حالا هم برنده است البته این دلیل نمی‌شود به دلیل عملکرد ژاپن در دیدارهای قبلی، آن‌ها را در فینال دست کم بگیریم.

رضا ناصری در گفتگو با ایلنا، پیرامون عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت:‌ وحید شمسایی بسیار فرد شجاعی است  و به عنوان سرمربی تیم ملی این موضوع را ثابت کرد. نشان داد جوان لایقی است که  مسیرش را درست طی کرده است. با اینکه پیرامون تیم ملی حواشی وجود داشت، اما او در بزنگاه تیم را جمع و جور کرد و اجازه نداد تیم از مسیر درستش منحرف شود. او تسلط خود را در جایگاه سرمربی تیم ملی نشان داد. 

وی در پاسخ به اینکه عملکرد سعید مومنی چگونه بود، تصریح کرد: انتخاب سعید به عنوان سنگربان تیم ملی کار بسیار درستی بود و واقعاً عملکرد خوبی نشان داد. البته او تنها نیست همه بازیکنان تیم ملی خوب ظاهر شدند و در نتیجه کار گروهی موفقیت تیم ملی حاصل شد. 

پیشکسوت تیم ملی فوتسال ایران درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دیدار فینال گفت: به نظرم به دلیل تغییر نسلی که در تیم ملی داشتیم ما برنده هستیم. فارغ از هر نتیجه‌ای که به دست بیاید. هدف و دورنگاه ما باید جام جهانی فوتسال باشد. ما از فرصت جام ملت‌ها خوب استفاده کردیم؛ اما حمایت از این تیم باید ادامه داشته باشد. حتی اگر این تیم به فینال نمی‌رسید از تیم فوتسال حمایت می‌کردم چرا که کار درستِ تغییر نسل، باید اتفاق می‌افتاد. این تیم برای موفقیت در جام جهانی به پیشتیبانی مسئولان نیاز دارد. 

شمسایی در پاسخ به این سوال که ژاپن مقابل عربستان شکست خورده و بردهایش با اختلاف کم(ناپلئونی) بوده است، عنوان کرد: ژاپن همواره به این سبک پیش می‌رود جای تعجب ندارد اما در بزنگاه‌ها و دقایق حساس خودش را نشان می‌دهد. آنها به راحتی می‌توانند نتیجه بازی را تغییر بدهند بنابراین نباید به خاطر نتایج‌شان دست کم گرفته شوند. البته سامورایی‌ها مقابل شاگردان هاشم‌زاده، تا آستانه شکست پیش رفتند و اگر شانس و اقبال نبود شاید بازنده می‌شدند. به هر حال هاشم زاده هم انسان بسیار خوبی است و هم اینکه در عرصه مربیگری هم استعدادش را نشان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز