خبرگزاری کار ایران

رحمتی: چرا قانون لیگ برتر دلخواه بعضی افراد انجام می‌شود؟/ کی‌روش با من صحبتی نکرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۵۹۸

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با انتقاد از وضعیت اجرای قوانین لیگ برتر و عملکرد مسئول برگزاری مسابقات، اعلام کرد برخلاف ادعای نبی، کی‌روش صحبتی در خصوص برنامه هفتم و هشتم لیگ برتر با وی نداشته است.

به گزارش ایلنا، مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم مقابل ملوان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: ابتدای صحبت‌هایم قصد دارم به مسئله مهمی اشاره کنم. ده روز پیش مصاحبه‌ای انجام دادم و خواستار روشن شدن یکسری از اتفاقات در هفته ششم لیگ برتر شدم. جایی که بازی ملوان و فولاد، به دلیل بدی هوا لغو شد. از آقای سهیل مهدی(مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر) سوال پرسیدم که ایشان با خنده و شوخی بحث‌ها را جمع کردند و از این سوال رد شدند. به عنوان یکی از باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر، هم من هم بقیه باشگاه‌ها، همانطور که هزینه و وقت صرف می‌کنیم و همه ما هوادار داریم، باید جواب قانع کننده‌ای به سوالات ما بدهند و شفاف توضیح بدهند چرا بازی ملوان و فولاد، لغو شد. همانطور که خودتان مستحضر هستید مربیان و بازیکنان تیم ملوان اعلام کردند که شرایط هوایی عادی بود. حالا آن روز، بازی لغو شد باید 24 ساعت بعد بازی برگزار می‌شد. خیلی جالب است که برای 24 ساعت بعد اصلاً صبر نکردند که ببینند شرایط آب و هوایی چطور است و بازی را لغو کردند.

وی افزود: زمانی که سرمربی تیم پدیده بودم. هفته دوم زمان بازی پیکان و پدیده در تهران بود و بارندگی شدیدی وجود داشت. اما به اصرار آقای سهیل مهدی این بازی انجام شد. دقیقه 15 بازی لغو شد و فردای همان روز از دقیقه 15 ادامه بازی، را بازی کردیم. به تاکید و تایید ایشان(سهیل مهدی) که قانون باید انجام شود. اما نمی‌دانم که قانون برای یکسری از تیم‌های خاص انجام می‌شود یا اینکه فقط مختص ما است که باید این شرایط را تجربه کنیم. آقای مهدی با خود من تماس گرفت و گفت اگر بازیکنان تیم فولاد از تیم ملی خط بخورند بازی فولاد و ملوان قبل از بازی ما انجام می‌شود. ما دیدیم که بازیکنان فولاد خط خوردند و در 20 روز تعطیلی لیگ برتر این مسابقه انجام نشد. چه بسا برگزاری این مسابقه تاثیر مستقیم در بازی که ما فردا با ملوان داریم، داشته باشد. اتفاقاتی که در آن بازی رخ می داد مطمئناً تاثیر داشت. ایشان(سهیل مهدی) وقتی بازی را برگزار نکردند آقای کی‌روش را بهانه کردند و گفتند که آقای کی روش برنامه داده است. همه ما از این برنامه بی خبر هستیم. 

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: صبح امروز آقای نبی در برنامه تلویزیونی اعلام کردند که آقای کی‌روش با همه مربیان لیگ برتری برای برگزاری مسابقات هفته و هشتم لیگ برتر صحبت کرده است. بنده یکی از مربیان لیگ برتری هستم، با من که صحبتی نشده است! حتی مکاتبه‌ای با باشگاه هم انجام نشده است. شاید با بقیه همکاران صحبت شده باشد. آقای نبی صبح امروز چنین حرفی زدند، عملاً چنین اتفاقی نیفتاده است. سال‌های قبل هم ما مربی داشتیم و این مشکلات در فوتبال ما نبود. از آقای تاج خواهش می‌کنم به این اتفاق ورود کنند. ایشان به فدراسیون فوتبال آمده و قصد دارد تحولات اساسی انجام بدهند. همه این مسائل را باید لحاظ کنند. آقای سهیل مهدی پاسخ سوال بنده را ندادند، از آقای کشوری فر خواهش می‌کنم به عنوان رییس سازمان لیگ به این مسئله ورود کنند و جواب قانع کننده به ما بدهند که چرا چنین اتفاقاتی در فوتبال ما می‌افتد. عملاً همه قوانین دلخواه آقای مهدی و همکارانشان پیش می‌رود. آنچه که ایشان در نظر دارند اتفاق می‌افتد.

رحمتی درباره آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: درباره بازی فردا باید بگویم که بعد از بازی سپاهان، تعطیلات کوتاهی داشتیم و بعد تمرینات خودمان را شروع کردیم. از شرایط تیم راضی هستم. دو بازی تدارکاتی داشتیم که بچه‌ها خیلی خوب، قوی و محکم تلاش و تمرین کردند. تمام شرایط بازی فردا را به آنها توضیح دادیم. تیم ملوان یک تیم با ریشه و مردمی است. فردا بازی سختی داریم و به لطف خدا و همت بچه‌ها تلاش می‌کنیم، اولین پیروزی داخل خانه را جشن بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز