خبرگزاری کار ایران

جام ملت های فوتسال آسیا ۲۰۲۲ کویت

شمسایی: با برنامه به مسابقات آمده ایم/ آماده بازی مقابل اندونزی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۹۸۱

وحید شمسایی در نشست خبری دیدار دو تیم ملی ایران و اندونزی شرکت کرد و به سوالات پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، ایران که به عنوان برگزیده مسابقات وارد این رقابت ها می شود، مطمئناً با سرمربیگری وحید شمسایی، قهرمان سابق هشت دوره و برترین گلزن هشت دوره، در دستان توانمندی قرار دارد.

از جمله بازیکنانی که در این تیم دیگر حضور ندارند می‌توان به علی اصغر حسن زاده بهترین بازیکن فوتسال آسیا، علی رضا صمیمی دروازه‌بان، مهدی جاوید و فرهاد توکلی اشاره کرد که جای خود را برای بازیکنان جوان‌تر باز کرده‌اند.

برترین بازیکن سابق سال فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: من هشت بار به عنوان بازیکن قهرمان مسابقات شده ام اما این اولین باری است که به عنوان سرمربی سرمربی هستم. این تیم جدیدی است که ما به کویت آورده ایم و رویکرد ما این است که قدم به قدم آن را برای رسیدن به هدف خود پیش ببریم.

شمسایی گفت: ما 10 اسطوره را با 10 بازیکن جدید جایگزین کرده ایم و اگرچه نتایج برای ما در این تورنمنت مهم است، اما هدف من متفاوت است. ما با برنامه به این مسابقات می آییم و برای اندونزی آماده هستیم.

وی در خصوص تیم ملی فوتسال اندونزی گفت: آنها با اضافه شدن یک سرمربی جدید که هم تیمی من در تیم ملی بود، تغییراتی در تیم خود ایجاد کردند. میراث حضور مربیان خوب در این تورنمنت وجود دارد و ما مطمئن هستیم که فصل جدیدی را برای ایران و آسیا ترسیم می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز