خبرگزاری کار ایران

قرارداد کروس با رئال مادرید تمدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۸۱۹

قرارداد هافبک آلمانی رئال مادرید با این باشگاه تمدید می‌شود.

به گزارش ایلنا، بر اساس گزارش‌ها، انتظار می‌رود تونی کروس، هافبک رئال مادرید، قرارداد خود را با قهرمان اسپانیا تمدید کند.

این بازیکن 32 ساله از زمان امضای قرارداد در سال 2014، 373 بازی برای لوس بلانکوس انجام داده و به خاطر عملکردش در چند وقت اخیر با تیم کارلو آنچلوتی پس از کسب عنوان قهرمانی سال گذشته در کنار لیگ قهرمانان اروپا مورد تحسین قرار گرفته است.

به گزارش فوتبال اسپانیا، کروس با تمدید یک ساله در مادرید پاداش دریافت خواهد کرد، زیرا قبلاً خواسته خود را برای بازنشستگی در این باشگاه مشخص کرده بود.

مادرید به طرز عجیبی رویکرد سختگیرانه‌ای را در قبال بازیکنان بالای 30 سال در پیش گرفته است، به طوری که شریک کروس، لوکا مادرید، که اکنون 37 سال دارد، به صورت متوالی یک ساله تمدید می‌کند.

کاسمیرو 30 ساله که با کروس و مودریچ در خط هافبک پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، اخیرا پس از 9 سال باشگاه را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست و گمانه زنی‌های زیادی در مورد آینده کروس وجود داشت، اما او اکنون در آستانه امضای قرارداد است.

قرارداد فعلی این بازیکن آلمانی در پایان فصل به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز