خبرگزاری کار ایران

بررسی اوضاع سه تیم هم گروه ایران در جام جهانی؛

رویای دست یافتنی صعود برای شاگردان کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۱۸۷

اوضاع سه تیم همگروه ایران در مسابقات پیش از شروع جام جهانی مناسب نیست و این نشان می‌دهد صعود از گروه B دست یافتنی تر از همیشه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با نزدیک شدن به زمان شروع جام جهانی 2022 قطر، تیم های حاضر در این رقابت‌ها آخرین دیدارهای تدارکاتی خود را برای رسیدن به مرز آمادگی در مسابقات انجام می‌دهند و اگرچه این مسابقات به طور کامل نمی‌تواند گویای وضعیت تیم‌ها باشد ولی محکی جدی است که می‌توان با استناد به آن تا حدودی به این پی برد که تا چه اندازه می‌توان به درخشش آنها در مسابقات جام جهانی امیدوار بود.

تیم ملی فوتبال ایران طی قرعه کشی انجام شده باید در گروه B مسابقات در مصافی دشوار با انگلیس، آمریکا و ولز تقابل داشته باشد و اگرچه از زمان معلوم شدن این قرعه، اکثر فوتبالدوستان شانسی برای نتیجه گیری برای تیم ملی ایران قائل نبودند ولی تغییرات انجام شده روی نیمکت تیم‌ ملی و البته نتایج دو سه روز اخیر تیم‌ها ورق را برگردانده و حالا امیدواری نسبت به نتایج قابل قبول در قطر بین فوتبالدوستان ایرانی موج می‌زند. از برتری ملی پوشان ما مقابل اروگوئه پرستاره گرفته تا شکست هر سه رقیب تیم ملی در مسابقات اخیرشان.

 

شکست انگلیس مقابل ایتالیا

رویای دست یافتنی صعود برای شاگردان کی‌روش

مسابقات لیگ ملت‌های اروپا حکم دیدارهای تدارکاتی برای آماده سازی تیم‌های قاره سبز پیش از جام جهانی را دارد. دیدارهایی که البته رسمیت بیشتری هم از مسابقات تدارکاتی دارد و البته استناد بیشتری هم می‌شود به نتایجش داشت. تیم ملی انگلیس به عنوان تیم سید یک گروه B و قدرت اول این رقابت‌ها که از شانس زیادی برای صعود برخوردار است شب گذشته مقابل ایتالیایی که از صعود به جام جهانی باز مانده تن به شکست یک بر صفر داد. به جز این بازی تیم ملی انگلیس اصلاً وضعیت خوبی هم در گروه 3 مسابقات ندارد و با 3 شکست و دو تساوی و بدون برد در قعر جدول گروهی که در آن ایتالیا و مجارستان و آلمان حضور دارند قرار گرفته است. اوضاع انگلیس نشان می‌دهد خیلی هم نباید نسبت به گرفتن نتیجه مناسب در قطر مقابل آنها نا امید باشیم.

 

آمریکا و شکست مقابل ژاپن

رویای دست یافتنی صعود برای شاگردان کی‌روش

در مورد تیم ملی آمریکا از زمانی که مشخص شد همگروه ایران است تبلیغات وسیعی صورت گرفته و نسبت به اختلاف سطح این تیم با تیمی که در جام جهانی 1998 آن را شکست دادیم هشدارهای زیادی داده شده و حتی عنوان شده که با بهترین تیم ملی تاریخ آمریکا روبرو هستیم. تیم ملی آمریکا هم روز گذشته دیداری تدارکاتی با یک تیم آسیایی داشت و به مصاف ژاپن رفت و شکست دو بر صفر آنها در این بازی مقابل چشم بادامی‌ها نشان می‌دهد حرفی در زمین برای گفتن نداشتند. این نتیجه می‌تواند ما را امیدوار به کسب برتری دوباره مانند جام جهانی 1998 مقابل این تیم کند. کسب سه امتیاز مقابل آمریکا می‌تواند کلید صعود از گروهع باشد.

 

اوضاع ولز هم وخیم است

رویای دست یافتنی صعود برای شاگردان کی‌روش

ولز تیم صعود کننده از پلی آف به مسابقات است و تیم چهارم گروه B محسوب می‌شود. اوضاع این تیم هم مثل انگلیس اصلاً خوبی نیست و با این تفاوت که شاید گروهی که ولز در آن قرار دارد هم به اندازه گروه انگلیس رقابت سخت و تنگاتنگی در آن وجود نداشته باشد. آنها آخرین بازی خود مقابل بلژیک را با شکست به پایان برده و فردا هم باید به مصاف لهستان برود. آنها هم مثل انگلیس از 5 بازی بردی کسب نکردند و یک تساوی و چهار شکست حاصل کار آنها در این رقابت‌ها بوده است و این نشان می‌دهد شکست دادن ولز هم برای تیم ملی ایران دور از دسترس نیست.

 

وحشت آفرینی شاگردان کی‌روش

رویای دست یافتنی صعود برای شاگردان کی‌روش

تیم ملی ایران با بازگشت کی‌روش اوضاع متفاوتی رقم زده و برتری یوزها مقابل اروگوئه پرمهره باعث شده فوتبال دنیا هم حساب ویژه‌ای روی ایران در جام جهانی باز کند. رویای صعود از دور گروهی حالا دست یافتنی تر از همیشه به نظر می‌رسد و باید دید کی‌روش کاری که در 2014 و 2018 موفق به انجامش نشد را به زودی در قطر به نتیجه خواهد رساند یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز