خبرگزاری کار ایران

بازی تدارکاتی

ایران - اروگوئه: اولین آزمون کی روش برابر یاران سوارز

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۰۴۱

ایران و اروگوئه که هر دو به دنبال افزایش آمادگی خود برای جام جهانی قطر هستند، امروز در یک مسابقه دوستانه در اتریش مبارزه خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، ایران با کسب موفقیت در مسابقات مقدماتی قاره آسیا برای سومین تورنمنت متوالی در جام جهانی حضور خواهد داشت.

تیم ملی با نمایش نسبتاً غالب دور دوم شروع کرد و با 18 امتیاز از هشت مسابقه در صدر گروه قرار گرفت تا به عنوان یکی از تیم‌های برتر قاره به جام جهانی برسد.

حتی علیرغم اینکه تیم ملی با تیم‌هایی مانند کره جنوبی، امارات متحده عربی و عراق رقابت سخت‌تری داشت، تیم ملی موفق شد و با کسب 8 پیروزی و 25 امتیاز از 10 بازی خود، با یک تساوی و یک شکست در دو بازی با کره جنوبی، در صدر گروه قرار بگیرد.

این عملکرد تحت هدایت دراگان اسکوچیچ بود، اما ایران اکنون با انتصاب کارلوس کی روش برای جام جهانی پس از کناره گیری او وارد دوره جدیدی شده و او جمعه اولین بازی خود را به عنوان سرمربی تیم ملی بر عهده خواهد گرفت.

تیم ملی اکنون قصد دارد با سرمربی جدید شروعی پیروزمندانه داشته باشند تا قبل از بازی با سنگال در هفته آینده اعتماد به نفس خود را در اردوی اتریش افزایش بدهد.

ایران - اروگوئه: اولین آزمون کی روش برابر یاران سوارز

اروگوئه با هدف ادامه روند شکست ناپذیری خود تحت مدیریت دیگو آلونسو، که در نوامبر پس از 15 سال هدایت اسکار تابارز جایگزین او شد، این سفر را انجام داد و لا سلسته در آن زمان در خطر از دست دادن راهیابی به جام جهانی بود.

در حالی که تنها چهار بازی باقی مانده از گروه آمریکای جنوبی باقی مانده، آن‌ها 16 امتیاز گرفته بودند، اما انتصاب سرمربی جدید تاثیری فوری داشت زیرا آن‌ها با پیروزی‌های متوالی مقابل پاراگوئه و ونزوئلا پس از پایان سال، وضعیت خود را بهبود بخشیدند.

روند بهبود آن‌ها همچنان ادامه خواهد داشت زیرا اروگوئه جایگاه خود را در مرحله گروهی با کسب چهار پیروزی متوالی برای پایان مرحله مقدماتی، شکست دادن پرو و ​​شیلی به ترتیب 1-0 و 2-0 در دو بازی پایانی ادامه داد.

پس از آن بازگشت چشمگیر، لاسلسته اخیراً در یک سری بازی‌های دوستانه در ماه ژوئن وارد میدان شد و آن‌ها به شروع بدون شکست در دوره جدید خود ادامه دادند و مکزیک و پاناما را به ترتیب 3-0 و 5-0 شکست دادند.

تیم آلونسو پس از پیروزی در شش بازی از هفت بازی خود در سال جدید، پر از اعتماد به نفس تازه یافته خواهد بود و هدف خود را ادامه روند شکست ناپذیری تا ابتدای مسابقات در ماه نوامبر دنبال می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز