خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی: روی والورده شرط‌بندی کرد‌ه‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۱۳۰

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید که روی گلزنی‌های هافبک اروگوئه‌ای خود شرط‌بندی کرده است.

به گزارش ایلنا، کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته موفق شد در یک بازی خارج از خانه در چارچوب هفته دهم لالیگای اسپانیا با نتیجه 3 بر صفر الچه را از پیش‌ رو بردارد، پس از این بازی گفت: ما نگران این بازی بودیم، چون پس از ال‌کلاسیکو ممکن بود سطح کیفی‌مان اُفت کند، بنابراین نمی‌خواستم زیاد از سیستم چرخشی استفاده کنم و می‌خواستم تیم متمرکز باشد. از نظر تهاجمی واقعاً خوب بودیم اما تا اواسط نیمه دوم یک بازی باز بود و هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد، چون تعداد گل‌های آفساید بسیار زیاد بود. بازی می‌توانست سخت‌تر از این باشد.

 

وی افزود: ما از نظر بدنی خوب کار می‌کنیم. واضح است که بیش از 11 بازیکن هستند که شایستگی بازی دارند. حتی کاماوینگا، چوآمنی، لوکاس واسکز و آسنسیو را امروز روی نیمکت داشتیم که برای مثال آسنسیو وارد زمین شد و گل زد. او همیشه نشان داده که می‌تواند بازی کند و در آینده دقایق بیشتری برای بازی کردن خواهد داشت. در مورد قرارداد آسنسیو هم پس از جام جهانی صحبت خواهیم کرد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین در خصوص هافبک اروگوئه‌ای‌اش که در این دیدار ششمین گل خود در فصل جاری را به ثمر رساند، اظهار داشت: من روی والورده شرط‌بندی کرد‌ه‌ام اما فکر می‌کنم او این فصل بیش از 10 گل به ثمر خواهد رساند. اگر او چهار گل دیگر بزند، می‌توانم مجوز مربیگری‌ام را حفظ کنم! فدریکو مدام ما را غافلگیر می‌کند. او در پست بال یا در خط میانی عملکرد خوبی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز