خبرگزاری کار ایران

تمایل یوفا به برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در آمریکا!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۵۱۹

بر اساس گزارش‌های جدید، فینال لیگ قهرمانان اروپا به زودی در خارج از اروپا برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، طبق گزارش رسانه اسپانیایی AS، یوفا - با حمایت فیفا - به طور "مناسب" در نظر دارد تا در آینده نزدیک مسابقه فوتبال باشگاهی اروپا را در ایالات متحده برگزار کند.

بازار این بازی زیبا در آمریکای شمالی در چند وقت اخیر به سرعت رشد کرده و این قاره میزبان جام جهانی 2026 است.

روسای فیفا در گذشته تمایل خود را برای کسب درآمد از جذابیت تجاری بزرگ‌ترین رقابت‌ باشگاهی اروپا از طریق انتقال میزبانی به ایالات متحده پنهان نکرده‌اند.

فینال لیگ قهرمانان در آمریکا؟

این ایده قبلاً در سال 2019 مطرح شد، زمانی که استادیوم مت‌لایف نیوجرسی به عنوان مکانی بالقوه برای فینال سال 2024 معرفی شد.

پس از همه‌گیری ویروس کرونا، برنامه‌ها به حالت تعلیق درآمدند، فینال 2020 از استانبول به لیسبون منتقل شد - حرکتی که باعث شد همه میزبان‌های برنامه‌ریزی شده یک سال به عقب منتقل شوند.

در نتیجه، همه مکان‌های فینال لیگ قهرمانان اروپا تا بعد از بازی فینال سال 2025 در آلیانز آرنا مونیخ از پیش آماده هستند.

با این حال، با توجه به اینکه سفرهای بین المللی اکنون تا حد زیادی به حالت عادی بازگشته است، به نظر می‌رسد یوفا مشتاق به تحقق این پیشنهاد است.

جذابیت از نظر حمایت مالی و فرصت‌های حق پخش تلویزیونی در بازار پرسود آمریکای شمالی قابل توجه است، اما انجام چنین حرکتی با چالش‌های لجستیکی بزرگی همراه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز