خبرگزاری کار ایران

استقلال ملاثانی ترمز شمس آذر را کشید!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۴۸۴

شاگردان ابراهیم اشکش موفق شدند در مقابل تیم قدرتمند شمس آذر با نتیجه صفر - صفر به کار خود پایان دهند.

به گزارش ایلنا، هفته چهارم رقابت های لیگ آزادگان برای استقلال ملاثانی با یک بازی بدون شکست دیگر همراه شد و این بار شاگردان ابراهیم اشکش موفق شدند در مقابل تیم قدرتمند شمس آذر با نتیجه صفر - صفر به کار خود پایان دهند.

تیم سعید دقیقی که در سه هفته گذشته بی رحمانه رقبا را از دم تیغ گذارنده بود ، اینبار مقابل نماینده سخت کوش خوزستان نتوانست به روند پیروزی های خود تداوم ببخشد . شمس آذر که کاپیتان خود را به علت مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در اختیار نداشت ، با تکیه بر نیروی جوانی بار ها حریف خود را در خانه تحت فشار زیادی قرار داد.

وقفه‌های پر شمار  تیم اشکش در جریان بازی _ که البته بخشی از تاکتیک تیم استقلال ملاثانی به شمار میرود _  با اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان شمس آذر همراه شده بود ؛ در پایان اما این شگرد اثر بخش شد تا استقلال ملاثانی بتواند کماکان بدون شکست در پی ثبت رکوردی جاودانه در لیگ دسته اول باشد !!

نکته حائز اهمیت این بازی اما حضور بانوان خوزستانی در ورزشگاه بود که این مهم باعث خوشحالی تمامی جامعه ورزشی میباشد.

شمس آذر با 10 امتیاز کماکان صدر جدول را در اختیار دارد و استقلال ملاثانی 8 امتیازی ، در رتبه دوم جدی ترین تعقیب کننده این تیم بشمار می رود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز