خبرگزاری کار ایران

شهریاری: اهل حاشیه نیستم و فقط درگیری را جدا کردم/ مس دنبال پیروزی بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۴۰۸

دروازه‌بان تیم فوتبال مس کرمان درباره درگیری‌های بازی مس کرمان و ذوب‌آهن توضیحاتی ارائه داد.

حسین شهریاری در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی مس کرمان و ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی پایاپایی بود و تیم ما دنبال 3 امتیاز مسابقه بود. ذوب‌آهن بازی بسته ارائه کرد و به دنبال مساوی بود. 

وی درباره ماجرای پیراهنی که قبل از بازی به تن کرده بود، عنوان کرد: شادروان حسینی یکی از بستگان ما بود که در سانحه تصادف درگذشت. به او و خانواده محترم‌شان تسلیت می‌گویم. خیلی انگیزه داشتم که در این مسابقه برنده باشیم و پیروزی و 3 امتیاز را به ایشان تقدیم کنم.

عضو تیم فوتبال مس کرمان گفت: در خصوص اولین تجربه بازی با مس کرمان در لیگ برتر افزود: طبیعتاً هر بازیکنی تلاش می‌کند در سطح اول فوتبال کشورش به میدان برود. خدارا شکر لطف پروردگار و اعتماد کادرفنی نصیبم شد. جا دارد از اعتماد کادرفنی قدردانی کنم. 

دروازه‌بان تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با اینکه از این پس انتظار بازی بیشتر و رقابت با آرمان شهدادنژاد، گفت: دومین سالی است که با این تیم و مربی گلرهای تیم فعالیت می‌کنم. مهم نیست که چه کسی بازی کند. برای ما موفقیت تیم حائز اهمیت است.

شهریاری در پاسخ به اینکه چرا بازی مس کرمان و ذوب آهن با حاشیه همراه شد و حتی حبیب فرعباسی از دروازه تیمش تا جلوی محوطه جریمه مس برای شرکت در درگیری‌ها حاضر شد، تصریح کرد: همیشه سعی کردم از حواشی دور باشم. در فیلم بازی هم مشخص است که من مشغول جدا کردن و پایان درگیری‌ها بودم. 

وی درباره بازی با فولاد خوزستان گفت: در هفته هفتم مهمان فولاد خوزستان هستیم. تیم ما با وجود جوانی، با انگیزه هست.هر چند رقیب حریف شایسته‌ای است اما ما با تمام وجود در زمین مسابقه حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز