خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی: سناریوی جدید برای فولاد شکل گرفته است/ نکونام گفت به تیم‌ملی نمی‌روم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۴۰۱

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نسبت به ماجرای حضور جواد نکونام در تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص حضور جواد نکونامدر کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: وقتی با نکونام صحبت کردیم برنامه‌ای را ارائه داد. در هماهنگی با هیات مدیره برنامه ریزی کردیم که تکانی به فولاد بدهیم. فوتبال از خوزستان صادر شده و الان تنها تیمی هستیم که باید در لیگ قهرمانان آسیا باید از کشورمان دفاع کنیم. 

وی افزود: متاسفانه این قصه‌ها ادامه دارد و هر وقت می‌آییم شکل بگیریم، داستانی شروع می‌شود. شروع فصل قبل دو سه تیم دنبال نکونام بودند، مجبور شدیم سرمربی دیگری را بیاوریم و بعد با خودش ادامه دادیم. در شروع این فصل هم باز زمزمه‌هایی بود و‌ پیگیر بودند به تیم دیگری برود. نشست‌هایی با نکونام داشتیم. خودش هم با توجه به اینکه اینجا زحمت کشیده، فولاد را دوست دارد و ادامه دادیم.

گرشاسبی گفت: الان دوباره قصه و سناریوی جدیدی شکل گرفته در حالی که تیم ما روند خوبی گرفته است. فردا هم بازی حساسی در انزلی داریم اما این داستان‌ها پیش می‌آید. 

مدیرعامل فولاد تصریح کرد: متاسفانه اصول حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنیم. باید حرفه‌ای عمل کنیم. اگر برنامه‌ و صحبتی هست نباید رسانه‌ای شود که بعد بگویند می‌شود یا نمی‌شود. خود من طبق آخرین صحبتی که با نکونام داشتم گفت در فولاد ادامه می‌دهم. 

گرشاسبی در پاسخ به سوال‌ مجری برنامه زنده تلویزیونی در مورد اینکه با این حساب یعنی نکونام راضی نیست به عنوان دستیار کی‌روش به تیم‌ ملی کمک کند و جمع بندی حرف‌های او همین است، گفت: من نمی‌دانم. نمی‌شود بگویم راضی نیست ولی گفت هستم و با هم در فولاد ادامه می‌دهیم.

وی افزود: من چندگانگی را بلد نیستم ولی آخرین صحبتی که با نکونام داشتیم اعلام کرد هستم و‌ محکم در فولاد ادامه می‌دهیم. دیگر نمی‌دانم چه انفاقی می‌افتد. به نکونام گفتم بحثی هست که شما بروی؟ گفت نه نمی‌روم و در فولاد هستم. دیدگاه باشگاه فولاد این است که با نکونام ادامه بدهیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز