خبرگزاری کار ایران

مطهری: استقلال را خوب آنالیز کردیم / قلعه‌نویی و گل‌محمدی و دایی لیاقت نیمکت تیم ملی را داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۳۸۹

سرمربی تیم نساجی مازندران می‌گوید شاگردانش برای بازی با استقلال آمادگی دارند.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری، سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در هفته ششم گفت: باید به بانوان محترم هوادار نساجی خوش‌آمد بگویم که به استادیوم می‌آیند. از مسئولان می‌خواهم تا بانوان در ورزشگاه شهید وطنی هم حضور داشته باشند و بازی تیم‌شان را از نزدیک ببینند. این آرزوی قلبی همه ماست. امیدوارم یک روز خوب در پیش باشد و آن‌ها شاد و خوشحال شوند.

او ادامه داد: ورزشگاه آزادی برای من خیلی خاطره‌انگیز است و قهرمانی‌های زیادی با پرسپولیس داشتم. تیم من در آزادی قهرمان جام حذفی شده است و خیلی خوشحالیم که در آزادی بازی می‌کنیم. منتظر این بازی بزرگ بودیم.

سرمربی نساجی مازندران در خصوص رویارویی با استقلال گفت: باید فوتبال قابل احترامی را نمایش دهیم تا بزرگی خودمان را نشان دهیم. با یک تیم قابل احترام بازی داریم. استقلال را خوب آنالیز کردیم. امیدوارم‌ یک بازی خوب و تاکتیکی شکل بگیرد و هر تیمی که شایسته برد است، سه امتیاز بازی را کسب کند.

مطهری با اشاره مجدد به حضور بانوان در ورزشگاه بیان کرد: فضای استادیوم، فضای خوبی خواهد شد. با ورود بانوان، شما ۲۰ سال به لحاظ کار فرهنگی جلو خواهید آمد. فضای استادیوم پالایش می‌شود و رعایت می‌کنند.

سرمربی نساجی درمورد رویارویی با استقلال ادامه داد: بازی بزرگی در پیش است. درست است که من در دوران مربی‌گری و بازیگری‌ام در پرسپولیس قهرمان شدم اما الان سرمربی نساجی هستم و سعی می‌کنم رفتار حرفه‌ای داشته باشم. این حساسیت‌ها همیشه بوده است و من سعی می‌کنم به تیم خود فکر می‌کنم. اگر جایی به این موضوعات پرداخته می‌شود، لطف رسانه‌ها و هواداران است.

او درباره عملکرد داوران طی هفته‌های اخیر گفت: من هیچ وقت اعتراض نمی‌کنم. در بازی ما مقابل ملوان و سپاهان اشتباهات داوری وجود داشت و من بعد بازی گفتم درباره بازی صحبت نمی‌کنم. وقتی اشتباهات وحشتناک رخ دهد و در سومین بازی این اشتباهات رخ دهد، من نباید از حق تیمم دفاع کنم؟ من مشکلی با داوری ندارم. من درباره اشتباهات بزرگ صحبت کردم. هوادار نساجی از من این را می‌خواست و من برخلاف میل باطنی‌ام مجبور شدم بعد بازی مقابل پیکان این کار را انجام دهم. اصول من این نیست که آدم معترضی باشم. در بازی ما مقابل مس کرمان، آقای فغانی داور مسابقه بودند و کسی اعتراض نداشت. از داور می‌خواهم شجاعانه قضاوت کند. یکی از نکات مثبت فغانی، شجاعانه قضاوت کردن است و دوست دارم همه داوران شجاع باشند تا اتفاقات مثبتی رقم بخورد.

مطهری گفت: من عادت دارم که یک بازی را ۵ بار ببینم و خیلی روی دیدن فیلم‌ها وقت می‌گذارم. هر سبک فوتبالی قابل احترام است. پیکان و تیم‌های دیگر یک بضاعتی دارند و ما هم سبک خودمان را داریم و نشان دادیم که تیم فعالی هستیم و می‌خواهیم فوتبال رو به جلویی بازی کنیم و برای بازی پیش روی خود نیز برنامه خودمان را داریم.

سرمربی نساجی گفت: پس از بازی مقابل مس کرمان، در هفته‌های گذشته هم می‌توانستیم پیروز میدان شویم. در ۳ بازی تیم ما، ۵ امتیاز گرفته شده است و می‌توانستیم بالای جدول باشیم. ما به آینده فکر می‌کنیم. ما باید بزرگی خود را در میدان نشان دهیم و فوتبال خوب و آبرومندانه‌ای بازی کنیم. در تیم ما فقط حامد شیری مصدوم است.

او درباره احتمال اعلام لیست تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش پس از پایان هفته ششم لیگ برتر گفت: در ابتدا به آقای کی‌روش تبریک می‌گویم. با توجه به زمانی که داشتیم، این اتفاق اشتباه بود و می‌توانستیم از مربیان داخلی استفاده کنیم. به نظر من قلعه‌نویی و گل‌محمدی و دایی لیاقت نیمکت تیم ملی را داشتند اما در نهایت باید به این انتخاب احترام گذاشت. امیدوارم تیم‌هایی غیر از تیم‌های بزرگ دیده شوند و بازیکنان ما را ببیند. برخی بازیکنان ما واقعا عملکرد خوبی دارند. امیدوارم همه دیده شوند و به نظرات سرمربی احترام بگذاریم و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز