خبرگزاری کار ایران

طاهری: این هفته استقلال متفاوتی را خواهید دید / امسال هم مدعی قهرمانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۳۵۴

سرپرست تیم استقلال تهران درباره وضعیت این تیم با گذشت پنج هفته از مسابقات لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، گزیده صحبت‌های بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال در برنامه ورزش و مردم به شرح زیر است:

- از هفته اول با اشتباهات داوری دست به گریبان هستیم. چون قبول داریم اشتباهات داوری جزوی از فوتبال است، از هفته اول سکوت کردیم ولی در بازی با پیکان اشتباهات داوری به اوجش رسید.

- دیگر گذشت دورانی که بازی‌ها پنج بر یک می‌شد. فاصله تیم‌ها کم شده و یک گل می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. ما به پیکان گل زدیم و کمک داور که در زاویه خوبی هم قرار داشت، خطایی نگرفت و به سمت وسط زمین حرکت میکرد که اعلام گل کند ولی موعود بنیادی‌فر با وجود اینکه دید کامل نداشت، خطا اعلام کرد. ای کاش داور با کمک خود مشورت می‌کرد.

- و یا در صحنه برخورد توپ با دست مدافع پیکان که کم تجربه ترین داور هم می‌توانست پنالتی بودن آن را تشخیص دهد. 

- حق هواداران ما در حال تضییع شدن است و آن‌ها به امید موفقیت تیم محبوبشان به ورزشگاه می‌آیند. یک بازی می‌تواند یک بر صفر تمام شود. خیلی از نتایج اینگونه رقم می‌خورد. ما نمی‌گوییم داوران به ما کمک کنند، ما خودمان می‌توانیم گل بزنیم اما انتظار داریم گل درست ما را مردود اعلام نکنند.

- پارسال از هفته سوم به بعد چند بازی ما مساوی شد ولی سه هفته زودتر قهرمان شدیم. این لیگ ادامه دارد و قول می‌دهم روز به روز بهتر شویم. امسال هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

- امیدوارم داوران با تمرکز بیشتری وارد زمین شوند. ما و هوادارانمان دشمن کسی نیستیم و داوران با غرض و کینه وارد زمین نشوند و هواداران را تحریک نکنند. 

- ان‌شاءالله از این هفته استقلال متفاوتی را خواهیم دید و امیدوارم ۳ امتیاز مسابقه بعدی را بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز