خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست مسئولین فدراسیون فوتبال با مدیرعامل ورزشگاه آزادی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۹۱۱

مسئولین فدراسیون فوتبال و نمایندگان باشگاه های استقلال و پرسپولیس با حضور در ورزشگاه آزادی با مدیران این مجموعه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا، این جلسه که با حضور مصطفی زارعی، مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال، محمد حسین حمیسی، رییس حراست فدراسیون فوتبال، احمد مددی مدیرعامل و معاونان استادیوم ورزشی آزادی، مائده جعفری، کارشناس دپارتمان صدور مجوز، علی افروزه، کارشناس زیرساخت صدور مجوز، محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، امیرعلی حسینی مسئول مجوز باشگاهی پرسپولیس، نادری، مسئول مجوز باشگاهی استقلال، نصیری، کارشناس مجوز باشگاهی استقلال  برگزار شد، اعضا به بحث و بررسی استانداردهای لازم برای استادیوم آزدی از دیدگاه آیین نامه های کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا پرداختند.

در ابتدا جلسه احمد مددی ضمن خیر مقدم به اعضا گفت: این مجموعه آمادگی این را دارد که هر اطلاعاتی برای صدور مجوز باشگاه های استقلال و پرسپولیس نیاز باشد در اختیار باشگاه ها قرار دهد.

در ادامه جلسه محمد حسین حمیسی ضمن تشکر از مسئولان استادیوم آزادی، به رعایت قوانین امنیتی استادیوم ها اشاره کرد و گفت: سند جامع تامین امنیت استادیوم آزادی تهیه و تدوین شود.

در ادامه زارعی، الزامات مورد نیاز برای بخش زیرساخت در صدور مجوز باشگاهی را تشریح کرد.

نمایندگان باشگاه های استقلال و پرسپولیس نیز دیدگاه های خود را در راستای مشکلات استادیوم و راه حل های احتمالی مطرح کردند.

در پایان مقرر شد ظرف دو هفته تمام اطلاعات مورد نیاز استادیوم آزادی تهیه و در اختیار نمایندگان باشگاه های استقلال و پرسپولیس قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز