خبرگزاری کار ایران

جهرمی: دود پیرامون ورزشگاه وطنی دید ما را کم کرده بود/ پشت نیمکت ما نباید پُر می‌شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۸۱۲

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در خصوص حواشی بازی نساجی و مس کرمان توضیحاتی ارائه داد.

حجت جهرمی در گفتگو با ایلنا، پیرامون حواشی بازی نساجی و مس کرمان و فضای دود آلود ورزشگاه وطنی قائمشهر اظهار داشت: با اینکه گفته می‌شد هوا را مه فرا گرفته است اما دود بود. انگار شالیزار یا چیزی شبیه به این بیرون ورزشگاه در حال سوختن بود. ما قبل از  شروع مسابقه به ناظر و عوامل برگزاری مسابقه اطلاع دادیم؛ اما به این موضوع توجهی نشد. 

وی درباره اینکه علیرضا فغانی داور مسابقه هم مقدار زیاد دود در ورزشگاه وطنی را تایید کرده، عنوان کرد: ما به عنوان سرپرست و مسئول تیم مس این موضوع را اطلاع دادیم؛ اما متاسفانه ترتیب اثر داده نشد. خداراشکر که آقای فغانی در برنامه تلویزیونی هم به این حقیقت اذعان داشتند. اما شرایط برای مسابقه در آن دود و دم فراهم نبود. جای تعجب دارد چرا که ورزش برای سلامتی است. این موضوع حتی به سلامت بازیکنان نساجی هم ضربه وارد می‌کرد.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در پاسخ به این سوال که ماجرای بیرون رفتن مدافع مس کرمان قبل از گل نساجی و ناراحتی شهدادنژاد(وارد کردن ضربه به سرش) بعد از این اتفاق تصریح کرد: قبل از گل نساجی، امیرحسین عسگری مصدوم شد. آقای فغانی بالای سر او رفت که متوجه شد حلقه در دستان مدافع ما قرار دارد. به همین دلیل داور به وی اعلام کرد که از زمین خارج شود و حلقه را از دستانش خارج کند. در کنار این موضوع دود در ورزشگاه دید مدافعان و دروازه‌بان تیم را کم کرده بود که باعث گلزنی حریف شد.  بعد از این گل آرمان به دلیل ناراحتی به سرش ضربه وارد می‌کرد.

جهرمی درباره شرایط پشت نیمکت تیمش عنوان کرد: طبق قانوان 1000 نفر ظرفیت باید جایگاه در اختیار هواداران مس باشد. ما در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه درخواست کردیم که این ظرفیت پشت نیمکت ما باشد و خالی بماند.  حتی زمان گرم کردن قبل از مسابقه پشت نیمکت ما خالی بود. اما بعد از اینکه برای بازی وارد زمین شدیم شاهد آن بودیم که پشت نیمکت ما با هواداران رقیب پُر شده است. ناظر و عوامل بازی اعلام کردند که این موضوع را گزارش می‌کنیم چه به درد ما می‌خورد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز