خبرگزاری کار ایران

معادله اسکوچیچ - کی‌روش امروز حل می‌شود؟

نشست سرنوشت ساز هیات رئیسه فدراسیون

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۱۹۶

در نشست امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال احتمالاً تکلیف نیمکت تیم ملی در جام جهانی را هم بررسی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، پس از انتخاب مهدی تاج و نوابش در مجمع انتخاباتی 8 شهریور ماه به عنوان روئسای جدید فدراسیون فوتبال ایران برخی ابهامات وجود داشت که قرار است طی نشست امروز هیات رئیسه مورد بررسی قرار بگیرد.

یکی از این ابهامات مربوط به سرنوشت نیمکت تیم ملی در جام جهانی است و قرار است امروز درباره وضعیت ادامه همکاری با اسکوچیچ یا برکناری او تصمیم گرفته شود. همچنین نام کارلوس کی‌روش که به عنوان جانشین اسکوچیچ مطرح شده در جلسه امروز به احتمال زیاد خواهد آمد و باید دید مصوبه اعضای هیات رئیسه در این خصوص چه خواهد بود. عده‌ای عقیده دارند خروجی جلسه امروز تصویب مذاکره با کی‌روش برای بازگشت خواهد بود.

دیگر مسائلی که باید مطرح شود پیرامون تیم‌های مختلف تحت نظارت فدراسیون نظیر وضعیت کمیته‌های فدراسیون فوتبال، شرایط تیم امید، انتخاب اسپانسر تیم ملی در جام جهانی و ... است.

همچنین به احتمال زیاد، یکی دیگر از مواردی که در دستور کار این جلسه قرار دارد انتخاب مدیر روابط عمومی فدراسیون خواهد بود که پس از پایان کار محمدجواد پاینده همچنان تکلیف آن نامشخص است.  

از نکات قابل توجه اولین نشست رسمی هیئت رئیسه، حضور میرشاد ماجدی است؛ او در اولین جلسه که پس از انتخاب مهدی تاج برگزار شده بود حضور نداشت ولی امروز در جلسه حضور دارد.  

غیبت شهره موسوی که همچنان در بازداشت به سر می‌برد یکی دیگر از موضوعات مهم اولین جلسه رسمی هیئت رئیسه فدراسیون مهدی تاج است که باید دید در نهایت چه سرنوشتی پیدا می‌کند. 

این جلسه مدتی است که در ساختمان خیابان سئول آغاز شده و باید دید در پایان، اعضای حاضر وقتی مقابل خبرنگاران قرار می‌گیرند از چه موضوعاتی به عنوان خروجی جلسه یاد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز