خبرگزاری کار ایران

پیام تشکر باشگاه نساجی مازندران از مسئولان دولت بابت تجهیز و تکمیل ورزشگاه وطنی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۱۲۶

باشگاه نساجی مازندران در آستانه دومین میزبانی خود در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در فصل جاری (دیدار با مس کرمان) از اقدامات مسئولان کشوری و استانی تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه نساجی مازندران در آستانه دومین میزبانی خود در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در فصل جاری (دیدار با مس کرمان) از اقدامات مسئولان کشوری و استانی تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، در این پیام آمده است؛

بسمه‌تعالی

خُرسندیم که امروز نساجی مازندران پس از یک سال و اندی خانه‌به‌دوشی و جدایی تلخ از هواداران عاشق و پرشمارش، با افتخار می‌تواند برای دومین مرتبه میزبان یکی دیگر از مسابقات خود در لیگ برتر و با حضور شورانگیز تماشاگران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر باشد.

اکنون که این آغاز دوباره با هم بودن را در ورزشگاه خانگی نساجی مازندران جشن می‌گیریم شاید زمان مناسبی باشد تا قدردانی عمیق و حس حق‌شناسی را نسبت به مسئولان و مدیرانی ابراز کنیم که در این راستا زحمات فراوان کشیدند.

بدین‌وسیله به پاس اقدامات و مدیریت مدبرانه دکتر رئیسی (رئیس جمهور محترم)، تلاش‌های دکتر مخبر (معاون اول رئیس جمهور)، پیگیری و دلسوزی‌های دکتر حسینی‌پور (استاندار مازندران)، همت والای دکتر رنگرز (مدیرکل ورزش و جوانان مازندران) و مهندس مولایی (فرماندار قائمشهر) که موجب تسهیل در بازسازی و تکمیل پروژه ورزشگاه شهید وطنی شدند، تقدیر و تشکر می‌نماید.

باشگاه نساجی مازندران ضمن تقدیر مجدد از این عزیزان، امیدوار است همه مسئولان استانی و شهری تا پایان مسیر سخت مسابقات لیگ و بازی‌های این تیم مردمی، در کنار نساجی باشند و شاهد موفقیت‌های نساجی و نشاط و شادی هواداران در قائمشهر و سراسر مازندران باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز