خبرگزاری کار ایران

مهدی: تیم ملی فوتبال خط قرمز ماست

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۵۷۶

رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: تیم ملی خطر قرمز ما است و اولویت فوتبال کشور محسوب می شود.

به گزارش ایلنا، سهیل مهدی رئیس سازمان لیگ فوتبال پس از جلسه مدیران عامل باشگاه ها در خصوص مجوز های حرفه‌ای باشگاه ها اظهار داشت: این جلسه با مدیر عاملان باشگاه بود و من در این خصوص اجازه بدهید حرف نزنم و با مدیر عاملان صحبت کنید بهتر است. بحث فاکتور و آیین نامه‌ها پابرجا است و تکان نخورده است. شرایط سخت تر شده و باشگاه ها باید از همین امروز پیگیری کنند. مسئول بخش مجوز‌های حرفه ای انتخاب شده‌اند و کار خود را به خوبی پیش می برند و فرصتی خوبی هم برای باشگاه ها است تا بتوانند از این وقفه ای که ایجاد شده است نهایت استفاده را ببرند و امیدوارم مانند سال های گذشته همه چیز را به دقیقه 90 نسپارند و کارهای خود را به خوبی پیش ببرند.

20 شهریور ماه اردوی های داخلی تیم ملی کشورمان آغاز خواهد شد و 30 بازیکن که دعوت خواهند شد وارد اردوی تیم ملی می شوند و با توجه به برنامه فیفا دی هیچ برنامه برای لیگ بعد از 19 شهریور نخواهیم داشت تا سرمربی تیم ملی به فدراسیون اعلام کند. ما یک هفته را به خاطر تیم ملی از دست دادیم ، اما تیم ملی خطر قرمز ما است و اولویت فوتبال کشور محسوب می شود و امیدوارم نتایج خوبی را هم برای تیم ملی رقم بخورد.

وی در خصوص جابجایی زمان بازی های هفته پنجم گفت: ما بازی 2 تیم استقلال و پرسپولیس را بنا به در خواست صدا و سیما با توجه به برنامه کنداکتور صداو سیما برنامه ریزی را انجام دادیم، اما در کنداکتور صداوسیما تغییراتی انجام شد و طی نامه ای که به ما اعلام کردند ما هم زمان بازی این 2 تیم را تغییر دادین تا بتوانیم پخش مستقیم این 2 بازی را داشته باشیم. 3 باشگاه هم با توجه مشکلات پروازی که داشتند در خواست دادند و ما هم بازی 3 تیم را به روز نزدیک تر کردیم.

 سهیل مهدی درباره اعتراض یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص چمن ورزشگاه ها عنوان کرد: من به گل محمدی حق می‌دهم کیفیت چمن ورزشگاه ها مناسب نیست و مسابقات باید در ورزشگاه هایی که چمن مناسب و زیر ساخت ها مناسب دارند برگزار کنیم. در ادامه راه ما باید به فکر زیر ساخت های ورزشگاه ها باشیم تا بتوانیم کیفیت بهتری در بازی های لیگ شاهد باشیم. سازمان لیگ فشار خود را می‌آورد، اما باید بپذیریم که زیر ساخت های ما حداقل بوده و فرصت آماده کردن زمین طبیعی برای باشگاه ها سخت است. در تهران بازی های لیگ برتر لیگ یک و لیگ دو تنها در 2 ورزشگاه برگزار می شود و این فشردگی بازی ها کیفیت چمن زمین ها را پایین می آورد. تقریبا همه ورزشگاه های ما ویزگی های برگزاری بازی در شب را دارند و ما این موضوع را بررسی کردیم. تنها چند باشگاه است که به آن ها هم فشار می آوریم تا این شرایط را فراهم کنند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال درباره برنامه هفته های بعدی لیگ فوتبال گفت: در خلل کمپ تیم ملی برنامه هفتم و هشتم لیگ را هم اعلام خواهیم کرد تا بلافاصله بعد از بازگشت تیم ملی لیگ برتر فوتبال از سر گرفته شود که هفته هفتم بین تاریخ 8 یا 9 مهرماه برگزار خواهد شد.

سهیل مهدی درباره حضور بانوان و ظرفیت تماشاگران در ورزشگاه ها تصریح کرد: کلیه بحث حضور هواداران چه آقایان و چه بانوان بر عهده شورای تأمین استان است، بسیاری از باشگاه ها این در خواست را دارند که هواداران در ورزشگاه ما حضور داشته باشند، اما اصل موضوع این است که از عهده ما خارج است و شورای تأمین در این خصوص تصمیم می گیرد. باتوجه به حضور بانوان در ورزشگاه ها در آزمون و خطا قرار داریم چرا که باید شرایط حضور برای بانوان در ورزشگاه ها فراهم شود که برای اجرا و آزمون این موضوع ورزشگاه آزادی را مرکز این حضور قرار دادیم تا بررسی های لازم را انجام دهیم و پس از اتمام این بررسی ها دستور عمل حضور بانوان برای سایر باشگاه ها و ورشگاه ارسال خواهد شد. برای بازی روز سه شنبه استقلال هم حضور بانوان در ورزشگاه زیر 50 درصد اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز