خبرگزاری کار ایران

رحمتی: شرایط تراکتور را کاملا آنالیز کردیم / طرفداران فقط آلومینیوم را تشویق کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۵۲۲

سرمربی تیم آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد با حضور تماشاگران شاگردانش برابر تراکتور بهترین نتیجه را کسب کنند.

به گزارش ایلنا، سیدمهدی رحمتی در خصوص دیدار برابر تراکتور تبریز در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: فردا با تیم خوب تراکتور بازی داریم که امسال هم خوب تقویت شده و هم کادرفنی خوبی دارد، مربی خارجی دارند و اینکه بازی های گذشته را به خوبی آنالیز کردیم و در بازی‌های گذشته هم خیلی بازی خوبی انجام داده بودند.

او ادامه داد: تیم تراکتور با پشتوانه هوادارانی که دارد و انتظارات از این تیم مسلما فردا با حداکثر توان برابر ما بازی می‌کند. ما در طول هفته با بچه‌ها شرایط تیم تراکتور را کاملا آنالیز کردیم. بچه‌ها کاملا به نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا هستند.

رحمتی افزود: این بازی خانگی برای ماست و به دنبال سه امتیاز هستیم و طوری بازی می کنیم که از ابتدا قدرت تاکتیکی را به حریف دیکته کنیم و بتوانیم موقعیت‌هایی که ایجاد می‌شود نهایت استفاده را ببریم.

او با اشاره به حمایت هواداران بیان کرد: امیدوارم فرد حمایت ویژه طرفداران را داشته باشیم و با تشویق‌های فراوان و انرژی پشتوانه تیم باشند که با حمایت آن‌ها بتوانیم بازی فردا را ببریم.

رحمتی در خصوص اینکه هواداران آلومینیوم امسال برای اولین بار می‌توانند وارد ورزشگاه شوند، گفت: مطمئنا تمام جذابیت فوتبال به حضور طرفدارانش است و اینکه همانطور که در فینال جام حذفی نشان دادند همیشه یار و یاور آلومینیوم هستند به امید خدا برای فردا هم بیایند و تمام تشویق خود را صرف بازیکنان خودمان کنند و به تیم حریف اصلا کاری نداشته باشد تا بتوانیم در تمامی مسابقات کنارمان باشند. از مسئولان هم خواهش می‌کنم شرایطی را فراهم کنند که تماشاگران راحت‌تر به استادیوم بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز