خبرگزاری کار ایران

اکرم خدابنده آخرین نماینده ایران در گرندپری پاریس

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۰۷۳

نماینده سنگین‌ وزن ایران در روز آخر رقابت‌های گرندپری پاریس شانس خود را برای کسب مدال امتحان خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های گرندپری پاریس ۲۰۲۲ که از روز جمعه یازدهم شهریور ماه آغاز شده،  فردا سیزدهم شهریور ماه با برگزاری مبارزات اوزان ۶۷+ کیلوگرم زنان  و ۸۰+ کیلوگرم مردان به پایان می رسد.

اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی بانوان آخرین نماینده ایران در وزن ۶۷+ کیلوگرم خواهد بود که در دیدار اول مقابل «سولن آوولت» از کشور میزبان و دارنده ۲ مدال طلا و یک برنز اروپا مبارزه می‌کند و در صورت برتری به مصاف برنده مبارزه «لورنا براندل» از آلمان(دارنده طلا و نقره اروپا)  و «آلنا ویانا» از آمریکا (دارنده مدال طلای پان امریکن) خواهد رفت. 

خدابنده با کسب پیروزی در این ۲ مبارزه به یک چهارم نهایی راه پیدا می کند تا در این مرحله با یکی از تکواندوکاران بریتانیا، برزیل یا فرانسه مبارزه کند. گفتنی است «بیانکا والکدن» نماینده بریتانیا نفر یک رنکینگ المپیکی، دارنده ۲ برنز المپیک، ۳ مدال طلای جهان، یک طلا و ۲ نقره گرند اسلم و 15 طلا، نقره و برنز گرندپری است. 

ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم و کوثر اساسه در وزن ۶۷- کیلوگرم دیگر نمایندگان ایران بودند که از دور رقابت‌ها کنار رفتند‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز