خبرگزاری کار ایران

واکنش مهدی درباره محل برگزاری بازی پرسپولیس و هوادار

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۳۷۴

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره محل برگزاری مسابقه پرسپولیس و هوادار به صحبت پرداخت.

به گزارش ایلنا، سهیل مهدی درباره حضور نماد جام جهانی به ایران، اظهارداشت: خوشحالیم که نشانه‌های جام جهانی به کشورمان وارد شده است. این را به فال نیک می‌گیریم که ذوق و شوقی را ایجاد می‌کند، امیدوارم دوستداران فوتبال و هواداران روزهای خوبی را تجربه کنند و بازی‌های خوبی ببینند. از همین جا ان‌شاءلله برای جشن و شادی آغاز کنیم.

 وی در پاسخ به این سوال که برنامه‌های لیگ فوتبال چطور خواهد بود و آیا امکان تغییر وجود دارد، عنوان کرد: ما برای هفته ششم توقفی داشتیم که به خاطر برنامه اسکوچیچ و تعداد دعوت شوندگان بود. به صورت شفاهی تعداد نفرات را دریافت کردیم. به نظر می‌رسد هفته ششم را باید برگزار کنیم اما هفته هفتم را برای تیم‌هایی که ملی‌پوش ندارند در میان کمپ می‌خواستیم برگزار کنیم اما به دلیل تغییراتی که ممکن است در نفرات دعوت‌شده داشته باشیم ممکن است هفته هفتم را بعد از ایام فیفا برگزار کنیم. باید ببینیم برنامه اسکوچیچ در 2-3 روز آینده به چه صورت است اگر بتوانیم با 15 هفته وارد جام جهانی می‌شویم در غیر اینصورت با 14 هفته این اتفاق صورت خواهد گرفت.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ  درباره تغییرات احتمالی روی نیمکت تیم ملی و بازگشت کی‌روش، تصریح کرد: همه اگرها اتفاق بیفتد، این هم یک "اگر" دیگر است که اضافه خواهد شد. این هم جزو موارد ضروری محسوب می‌شود.

مهدی همچنین درباره محل برگزاری دیدار پرسپولیس و هوادار، گفت: این بازی طبق برنامه در ورزشگاه پاس قوامین است. تایید ورزشگاه منوط به شورای تامین هر استان است نه فقط پرسپولیس. اگر ابلاغ کنند همان جا برگزار می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد اینکه این موضوع مطرح بود بازی در آزادی هم برگزار شود، یادآور شد: باید بررسی شود چون هزینه اجاره آزادی هم باید تعیین تکلیف شود. 

وی در پاسخ به این سوال که از ورزشگاه‌های دیگر استان تهران خبری نشده، تصریح کرد: هنوز چشم انتظار دیگر ورزشگاه‌های استان تهران هستیم. سخت است 2-3 ورزشگاه برای چند تیم استان تهران در لیگ برتر، دسته یک و 2 باشیم.

مهدی در پاسخ به این سوال که ورزشگاه دستگردی 3 تیم را میزبانی می‌کند و برخی تیم‌ها در آن تمرین می‌کنند آیا این ورزشگاه توانایی دارد، اظهارداشت: تا یکی دو ماه آینده معلوم می‌شود و همین نگرانی ما هم هست. مسئولان این ورزشگاه کمک ما می‌کنند و تا الان ممنون هستیم. ورزشگاه تختی هم هنوز آماده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز