خبرگزاری کار ایران

مورایس: اگر سطح انتظارات پایین بیاید، مغانلو موفق می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۶۵۹

سرمربی تیم سپاهان اصفهان اعتقاد دارد تیمش فردا و در مصاف با فولاد خوزستان یکی از جذاب‌ترین دیدارهای لیگ را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان گفت: هر دو تیم از تیم‌های خوب لیگ هستند. می‌دانیم فولاد هم سرمایه‌گذاری خوبی کرده است. رقابت خوبی خواهد شد، بازی هم از جذابیت بالا و هم از انگیزه بالایی برای دو تیم برخوردار است و می‌دانیم فردا یکی از بازی‌های جذاب لیگ را خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه فولاد از خط دفاع قدرتمندی سود می‌برد و سپاهان چه برنامه‌ای برای باز کردن لایه‌های دفاعی فولاد دارد،‌ گفت: شما می‌خواهید بدانید فردا من چطور حمله می‌کنم! سوال جذابی است! معمولاً از لحاظ استراتژی ما نمی‌توانیم لو بدهیم که چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم. به دو دلیل؛ اول اینکه ما نمی‌دانیم فولاد می‌خواهد چه کار کند و دوم اینکه آیا می‌توانیم کاری که می‌خواهیم را انجام دهیم یا نه! پس بعضی وقت‌ها بهتر است در مورد کاری که انجام نداده‌ایم حرفی نزنیم. این را هم باید بگویم تیم ما بالانس خوبی دارد و می‌دانیم فولاد هم سازماندهی خوبی دارد. آنها فقط دفاع نمی‌کنند و خط تهاجمی خوبی دارند. می‌دانیم باید از کیفیتی که داریم استفاده کنیم و آماده بازی فردا شویم.

سرمربی سپاهان در مورد مصدومیت محمد کریمی و جلال‌الدین علی محمدی تصریح کرد: اینجا با اطلاعات پزشکی نیامدم چون انتظار این سوالات را نداشتم. این کارها به فیزیوتراپ تیم بستگی دارد. در مورد کریمی می‌توانم بگویم او تمرینات را شروع کرده است. طبق اطلاعاتی که داریم سه هفته زمان می‌برد او به تیم بازگردد و تا الان دو هفته از مصدومیتش گذشته و یک هفته دیگر باقی مانده است. در مورد علی‌محمدی این زمان کمی بیشتر است و سعی می‌کنیم این زمان را کاهش دهیم تا او هم به تمرینات بازگردد.

«مغانلو در سه هفته گذشته موفق به گلزنی نشده و آیا فکر نمی‌کنید به خوبی تغذیه نمی‌شود». مورایس در واکنش به طرح این سوال توضیح داد: خیر! او خوب کار می‌کند. اگر یادتان باشد وقتی مسی هم به پاری‌سن‌ژرمن رفت کمی زمان برد تا گل بزند. مغانلو کارش را به خوبی انجام می‌دهد و اگر کمی انتظارات پایین بیاید مطمئن باشید او هم موفق‌تر خواهد بود. ما انتظار نداریم یک نفر همه مسائل را برای ما حل کند؛ پس مطمئن باشید اگر یک نفر گل نزند نفرات دیگر هستند که به جای او گلزنی کنند.

مورایس درباره اینکه چه برنامه‌ای برای استفاده از رشید مظاهری و پیام نیازمند در خط دروازه دارد، گفت: فکر می‌کنم سپاهان دو دروازه‌بان خوب ندارد، بلکه چهار دروازه‌بان خوب دارد. هر چهار دروازه‌بان خوب هستند. در بازی‌ها هر دروازه‌بانی بتواند جواب خوبی به ما بدهد از او استفاده می‌کنیم. نیازمند خارج از کشور کار کرده با تجربیات متفاوت، ما هم انتظار داشتیم از تجربیات او استفاده کنیم و بتواند دروازه‌بانی ما را ارتقا بدهد. انتظار من از هر کدام این است که به نحو احسن کار کنند. باید به هم نگاه کنند تا از هم یاد بگیرند؛ چون هر کدام از ویژگی‌های خوبی برخوردار هستند تا ما بتوانیم عملکرد بهتری در این نقطه داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درباره اینکه «تیمش با سه زوج مختلف در قلب دفاع در هر بازی ظاهر شده است و دلیل این موضوع چیست؟» گفت: سوال جذابی بود؛ جواب من این است که همه بازیکنان خوب هستند. همه آنها دفعه اولی است که در سپاهان بازی می‌کنند ولی دو نفر لیگ را خوب می‌شناسند و دو نفر دیگر تازه به لیگ ایران اضافه شده‌اند. همه آنها کارشان را به نحو احسن انجام می‌دهند. به هر حال ابتدای لیگ است و من هم شناخت زیادی از لیگ ندارم، شاید هم من تصمیم درستی نگرفته باشم؛ هنوز به لیگ آشنایی ندارم ولی از هر کدام که استفاده کردم بستگی به تیم روبه‌رو داشته است. نسبت به بار فنی بازی نفرات را تغییر می‌دهم. شاید بازی بعد از زوج جدید استفاده کنم. چیزی که وجود دارد اعتماد من به آنها است و آنها هم باید این اعتماد را داشته باشند تا همه کیفیت عالی را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز