خبرگزاری کار ایران

سباستین هالر پس از ابتلا به سرطان: واقعا احساس خوبی دارم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۵۲۷

مهاجم بوروسیا دورتموند برای اولین بار پس از شروع شیمی درمانی با تشخیص تومور بدخیم، صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سباستین هالر فاش کرد که پس از صحبت در جمع برای اولین بار از زمان شروع درمان تومور بدخیم بیضه، احساس واقعاً خوبی دارد.

مهاجم بوروسیا دورتموند پس از اینکه در جریان تور پیش فصل این باشگاه احساس ناراحتی کرد، به این تومور مبتلا شد.

هالر در مورد واکنش خانواده‌اش به این خبر اعتراف کرد که مادرش برای کنار آمدن با تشخیص او تلاش کرده است.

هالر در مصاحبه ای با ESPN گفت: "همسرم در شوک بود، اما می‌توانست با آن کنار بیاید اما... مادرم.. او واکنش یکسانی نداشت نبود، زیرا آن‌ها مادر هستند. من به برادران و خواهرانم زنگ زدم تا مطمئن شوم که در کنار او خواهند بود، تا او احساس تنهایی نکند. این کاری است که من انجام داده‌ام."

انتظار می‌رود هالر تا زمانی که شیمی درمانی می‌کند «چند ماه» از میادین دور باشد، اما این بازیکن 28 ساله به روز رسانی مثبتی در مورد وضعیت خود ارائه کرده است.

او همچنین از مردم خواسته که از وضعیت او درس بگیرند و مطمئن شوند که از نظر تومورهای بالقوه بررسی می شوند. هالر افزود: "در حال حاضر، من واقعا احساس خوبی دارم. من حتی در همان سطح چند ماه پیش هستم، بنابراین این نشانه خوبی است. خوب غذا می‌خورم. بسیاری از مردم به من اعتماد به نفس می دهند تا از این ماجرا عبور کنم. می‌خواهم به همه بگویم که احساس خوبی دارم و مطمئن شوم که بسیاری از افراد معاینه می‌شوند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز