خبرگزاری کار ایران

ساکت : همه با یک دلبستگی برای یک جام جهانی تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۴۴۶

ساکت در خصوص ارتباطش با تاج گفت: همه خانواده فوتبال همیشه با هم صمیمی هستند.

به گزارش ایلنا، محمد رضا ساکت در خصوص رابطه‌اش با مهدی تاج گفت: همه  فوتبال همیشه با هم صمیمی هستند. من در کنار آقای گرشاسبی نشسته بودم و پیش او بودم.

وی در پاسخ به اینکه چه اتفاقی در شب گذشته رخ داد، اظهار داشت: من در مورد آنها صحبتی نمی‌کنم زیرا آنها کاری اداری است. اجازه بدهید در خصوص گذشته صحبت نکنم و خواهش می‌کنم به آینده نگاه کنیم.

افرادی که در مجمع حضور داشتند سعی داشتند در یک فضای سالم دیدگاه‌های خود را بیان کنند. یک فضای رقابتی و دوستانه این اتفاق انجام شد. این عزیزانی که از قبل بودند، بسیار پرتلاش بودند و دوستانی که جدید آمدند، با همبستگی مسیر را با هم ادامه دهند. امیدوارم همه دست به دست هم دهیم ، رسانه‌ها به جای اینکه به مسائل حاشیه‌ای بپردازند، همه با یک دلبستگی برای یک جام جهانی تلاش کنند.

ساکت گفت: از آن طرف برای گسترش فوتسال نیز تلاش کنیم. فوتسال بانوان که متاسفانه شنیدیم تا 2026 یک رویداد بین المللی ندارد که یک نقطه تاریک در کنفدراسیون آسیا است. بایستی نسبت به آنها یک عنایت ویژه داشت. خوشبختانه فوتبال و فوتسال بانوان رشد خوبی داشته و طبیعی است که باید یک توجه ویژه به آن بشود.

ساکت در پاسخ به سوال خبرنگاران که در خصوص کی‌روش نظرش چیست، اظهار داشت که من در خصوص این مسائل صحبتی نمی‌کنم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا صحت و سلامت انتخابات را تایید می‌کنم، اظهار داشت: من نباید در این مورد نظر بدهم، کمیته بدوی باید نظر بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز