خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حراست وزارت ورزش: خطر تعلیق فوتبال وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۳۷۵

مدیرکل حراست وزارت ورزش از پاسخ درباره قانونی بودن مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال خودداری کرد.

به گزارش ایلنا، مجید شهیدی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال، اظهارداشت: انتخابات برگزار شد و شب گذشته هم کامرانی‌فر دبیر فدراسیون از طریق رسانه اطلاع داد انتخابات مشکل دارد و هنوز سر حرفش بود. او وسط جلسه انتخابات را ترک کرد و این جلسه توسط کمیته بدوی در حال برگزاری است. با قاطعیت آراء مهدی تاج رئیس شد و از این به بعد او رئیس فدراسیون است و ما هم احترام می‌گذاریم.

مدیرکل حراست وزارت ورزش درباره خطر تعلیق فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: قوانین باید رعایت شود. موضع کامرانی‌فر و مکاتبات را پیگیری می‌کنم و اگر لازم باشد صحبت می‌کنیم، اگر لازم باشد برخورد می‌کنیم اما خطر تعلیق وجود ندارد. نمایندگان ای اف سی و فیفا حضور داشتند و دیدند با دموکراسی انتخابات برگزار شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دلیل خاصی داشت انتخابات لغو شد، گفت: کامرانی‌فر اطلاع داد و طبق قوانین این اتفاق افتاد. من هم خواب بودم.

شهیدی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شما بارها در فدراسیون فوتبال حاضر شده‌اید آیا دلیل خاصی دارد، خاطرنشان کرد: من در فدراسیون خیلی حاضر می‌شوم و مسائل مختلفی بوده است که به همه آنها رسیدگی می‌کردم.

مدیرکل حراست وزارت ورزش درباره اینکه گفته شد به خاطر 4 بند انتخابات لغو می‌شود و آیا کمیته بدوی افرادی که نباید تایید شوند را تایید کرده؟ گفت: کمیته بدوی نظر خودش را داده و الان هم اعلام کرد. باز بررسی خواهد شد که اگر مطابق با قوانین داخلی نباشد حتما صحبت خواهیم کرد.

وی درباره اینکه آیا انتخابات از نظر وزارت و انتخاب تاج قانونی است، تصریح کرد: انتخابات برگزار شده و ما هم به احترام مجمع حضور داشتیم. مجمع انتخابات را برگزار کرده و رای داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز